POZ
Nowy produkt
W jaki sposób reklama "uwodzi" naszą podświadomość?
Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność?
Dlaczego wpływa na nasze zachowanie?
I czy można jej się oprzeć?
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00 zł.
1 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Tytuł | Uwieść podświadomość |
Podtytuł | Psychologia reklamy |
Autor | Robert Heath |
Wydawnictwo | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Miejsce wydania | Sopot |
Rok wydania | 2014 |
Format | A-5 |
Oprawa | MK-miękka |
Liczba stron | 299 |
Wersja językowa | polska |
ISBN/ISSN/ISMN | 978-83-7489-498-2 |
Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama "uwodzi" naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?
Dzięki lekturze tej książki:
- dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw. podświadomego uwodzenia;
- poznasz sposoby nieświadomego oddziaływanie reklam oraz rzeczywistą wielkość wpływu, jaki ma na nas świat reklam;
- zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i w jaki sposób wpływa to na ich skuteczność;
- nauczysz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.
"Nie argumentować, ale uwodzić. Robert Heath - korzystając z dorobku psychologii poznawczej i licznych przykładów - przedstawia sukcesy reklam z pozoru skazanych na porażkę. Za ich powodzeniem stoją czynniki, których odbiorcy sobie nie uświadamiają, a przez to są wobec nich bezbronni. Warto poznać ten punkt widzenia, aby lepiej rozumieć mechanizmy rządzące konsumentami - i lepiej je stosować."
Jacek Szlak
redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie