Psychologia i socjologia

Obniżka! Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY Zobacz większe

Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY

POZ

Nowy produkt

W jaki sposób reklama "uwodzi" naszą podświadomość?

Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność?

Dlaczego wpływa na nasze zachowanie?

I czy można jej się oprzeć?

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00 zł.

Więcej szczegółów

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!

23,00 zł brutto

39,90 zł brutto

Cechy produktu

Tytuł Uwieść podświadomość
Podtytuł Psychologia reklamy
Autor Robert Heath
Wydawnictwo Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Miejsce wydania Sopot
Rok wydania 2014
Format A-5
Oprawa MK-miękka
Liczba stron 299
Wersja językowa polska
ISBN/ISSN/ISMN 978-83-7489-498-2

Więcej informacji

Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama "uwodzi" naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?

Dzięki lekturze tej książki:
- dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw. podświadomego uwodzenia;
- poznasz sposoby nieświadomego oddziaływanie reklam oraz rzeczywistą wielkość wpływu, jaki ma na nas świat reklam;
- zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i w jaki sposób wpływa to na ich skuteczność;
- nauczysz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.

"Nie argumentować, ale uwodzić. Robert Heath - korzystając z dorobku psychologii poznawczej i licznych przykładów - przedstawia sukcesy reklam z pozoru skazanych na porażkę. Za ich powodzeniem stoją czynniki, których odbiorcy sobie nie uświadamiają, a przez to są wobec nich bezbronni. Warto poznać ten punkt widzenia, aby lepiej rozumieć mechanizmy rządzące konsumentami - i lepiej je stosować."
Jacek Szlak
redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Napisz opinię
Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY

Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY


Śledź nas na Facebooku