Psychology & Sociology

Reduced price! Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY View larger

Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY

POZ

New product

1 Item

Warning: Last items in stock!

23,00 zł tax incl.

39,90 zł tax incl.

Data sheet

Title Uwieść podświadomość
Subtitle Psychologia reklamy
Author Robert Heath
Publisher Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Place of publication Sopot
Published 2014
Size A-5
Cover paperback
Number of pages 299
Language version Polish
ISBN/ISSN/ISMN 978-83-7489-498-2

More info

Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama "uwodzi" naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?

Dzięki lekturze tej książki:
- dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw. podświadomego uwodzenia;
- poznasz sposoby nieświadomego oddziaływanie reklam oraz rzeczywistą wielkość wpływu, jaki ma na nas świat reklam;
- zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i w jaki sposób wpływa to na ich skuteczność;
- nauczysz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.

"Nie argumentować, ale uwodzić. Robert Heath - korzystając z dorobku psychologii poznawczej i licznych przykładów - przedstawia sukcesy reklam z pozoru skazanych na porażkę. Za ich powodzeniem stoją czynniki, których odbiorcy sobie nie uświadamiają, a przez to są wobec nich bezbronni. Warto poznać ten punkt widzenia, aby lepiej rozumieć mechanizmy rządzące konsumentami - i lepiej je stosować."
Jacek Szlak
redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Write a review
Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY

Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY


Follow us on Facebook