Kategorie

REGULAMIN ZAKUPÓW

Regulamin określa warunki dokonywania zakupu towarów za pośrednictwem strony internetowej www.hatteria.pl oraz innych form komunikacji na odległość.

I. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienia składać można:

1. Za pomocą "koszyka" sklepowego

Metoda ta nie wymaga rejestracji w sklepie. 

W przypadku korzystania z opcji bez rejestracji system poprosi o podanie danych niezbędnych do finalizacji transakcji (tj. danych adresowych) oraz o wybranie sposobu dostawy, formy płatności i preferowanego dokumentu sprzedaży.

Opcja z rejestracją umożliwia dostęp do indywidualnego konta, do którego można się logować za pomocą loginu i hasła. Dzięki rejestracji Klient może składać zamówienia, sprawdzać stan ich realizacji, przeglądać historię złożonych zamówień, prenumerować newsletter oraz korzystać z dodatkowych promocji i rabatów. 


2. Mailem

Zamówienie może zostać złożone poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: hatteria.krakow@gmail.com. 
W treści wiadomości należy wpisać następujące dane:
- zamawiany produkt i jego ilość
- imię i nazwisko
- adres dostawy
- numer telefonu
- wybrany sposób dostawy
- wybraną formę płatności
- preferowany dokument sprzedaży, tj. paragon lub faktura (w przypadku wyboru faktury należy dodatkowo podać informacje niezbędne do jej wystawienia).

3. Telefonicznie

Zamówienie może zostać złożone telefonicznie. Numery telefonów podane zostały w pkt XI niniejszego Regulaminu. Składając zamówienie w ten sposób należy podać następujące dane:
- zamawiany produkt i jego ilość
- imię i nazwisko
- adres dostawy
- numer telefonu
- wybrany sposób dostawy
- wybraną formę płatności
- preferowany dokument sprzedaży, tj. paragon lub faktura (w przypadku wyboru faktury należy dodatkowo podać informacje niezbędne do jej wystawienia)
- adres e-mail (opcjonalnie).

II. ZMIANY W ZAMÓWIENIACH

Aby anulować złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub dokonać innych zmian dotyczących zamówienia, należy skontaktować się z nami telefonicznie lub drogą mailową.

III. PŁATNOŚĆ

Akceptujemy następujące sposoby dokonywania płatności w sklepie:

1. Pobranie

Należność za towar uiszczana jest gotówką listonoszowi/kurierowi lub w urzędzie pocztowym w chwili odbioru przesyłki na terenie Polski. W przypadku przesyłki paczkomatowej płatność realizowana jest w paczkomacie odbiorczym przy użyciu karty płatniczej. Ta forma płatności możliwa jest jedynie w przypadku przesyłek o wartości do 300 zł.

2. Przelew

Należność za towar uiszczana jest przelewem bankowym po złożeniu zamówienia. Numer konta podany jest w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Przesyłka wysyłana jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

3. Szybka wpłata online

Należność za towar uiszczana jest za pośrednictwem usługi szybkich płatności online, obsługiwanej przez Przelewy24.
Dostępne kanały płatności:


Przesyłka wysyłana jest po pomyślnej autoryzacji płatności.

4. Karta płatnicza (płatność online)

Należność za towar uiszczana jest kartą płatniczą Visa lub MasterCard. Płatności online dokonywane kartą płatniczą obsługiwane są przez Przelewy24. Przesyłka wysyłana jest po pomyślnej autoryzacji płatności.

5. Serwis PayPal

Należność za towar uiszczana jest za pośrednictwem serwisu PayPal po złożeniu zamówienia. Przesyłka wysyłana jest po pomyślnej autoryzacji płatności.

6. Płatność gotówką

Należność za towar uiszczana jest gotówką w chwili osobistego odbioru towaru.

7. Karta płatnicza (płatność przy użyciu terminala)

Należność za towar uiszczana jest kartą płatniczą w chwili osobistego odbioru towaru. Płatności kartowe realizowane za pomocą Terminala LikePOS obsługiwane są przez eService


IV. CZAS REALIZACJI

Na czas realizacji zamówienia składa się czas kompletowania zamówionych towarów oraz czas dostawy.

Przesyłki realizujemy na bieżąco, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. W przypadku towarów trudno dostępnych zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji.

V. DOSTAWA

Dostawa przesyłek realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy InPost lub firmy kurierskiej, wyłącznie na terenie kraju. Na życzenie Klienta towar może być wysłany także za granicę, jednak w takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy. O naszej decyzji i ewentualnych kosztach takiej przesyłki poinformujemy mailem zwrotnym.

Odbiór osobisty zamówionych towarów możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu miejsca i terminu odbioru.

W przypadku wysyłki własność towaru jest przenoszona na kupującego w dacie nadania przesyłki.

VI. KOSZT DOSTAWY

Koszt przesyłek krajowych opłaconych z góry wynosi: 
- Paczkomaty: 16,00 zł.
- kurier: 14,00 zł.
- Orlen Paczka: od 13,00 zł.
- odbiór osobisty na terenie Krakowa (po uprzednim uzgodnieniu): 0,00 zł.

Do przesyłek płatnych przy odbiorze doliczana jest opłata za pobranie w wysokości 5 zł. 

Przy zamówieniach powyżej 399 zł. wysyłka realizowana jest na nasz koszt.

VII. DOKUMENTY SPRZEDAŻY

Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Wyboru preferowanego dokumentu sprzedaży należy dokonać w trakcie składania zamówienia.

VIII. REKLAMACJE I ZWROTY

Jeśli czas pomiędzy złożeniem zamówienia (w przypadku przesyłek pobraniowych) lub wpłatą pieniędzy (w przypadku przesyłek płatnych z góry) a otrzymaniem przesyłki wydaje się niepokojąco długi, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz daty złożenia zamówienia. W razie potwierdzenia przez nas terminowej wysyłki towaru prosimy o sprawdzenie statusu przesyłki u operatora pocztowego. Jeśli przesyłka nie dotrze w ciągu 14 dni od daty nadania, uruchomimy procedurę reklamacyjną.

Informacje dotyczące korzystania z prawa do odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient (tj. konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta) ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni, bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować nas o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Nasze dane kontaktowe znajdują się w pkt XI niniejszego Regulaminu.

4. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego TUTAJ, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację, dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Brak możliwości odstąpienia od umowy

6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
g) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy, zwykły oferowany przez nas sposób dostarczenia), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. W związku z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość Klient powinien odesłać lub przekazać nam zwracany towar na adres podany w pkt XI niniejszego Regulaminu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. Do zwracanego towaru powinien zostać dołączony dowód zakupu (np. paragon, faktura).

9. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

10. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania reklamacji:

1. Sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczenia towarów bez wad. Nie dotyczy to wad, które zostały wskazane w opisie towarów używanych i outletowych.

2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową sprzedaży, jeżeli Klient (tj. konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta), najpóźniej w chwili zawarcia umowy sprzedaży, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową sprzedaży oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.

3. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady, a w przypadku konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta – z uprawnień za brak zgodności towaru z umową sprzedaży. Nie dotyczy to wad, które zostały wskazane w opisie towarów używanych i outletowych.

4. Roszczenie z tytułu rękojmi, a w przypadku konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta – roszczenie za brak zgodności towaru z umową sprzedaży – należy przesłać listownie bądź mailowo na adresy podane w pkt XI niniejszego Regulaminu. Prosimy o załączenie do reklamacji dowodu zakupu (np. paragon, faktura)

5. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy o podanie w zgłoszeniu następujących danych:
a) imię, nazwisko, adres, e-mail Klienta,
b) data zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
c) przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Klienta,
d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Klient może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego dostępnego TUTAJ,
jednak nie jest to obowiązkowe.

6. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) albo w przypadku sprzedaży na rzecz konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta – jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową sprzedaży. Nie dotyczy to wad, które zostały wskazane w opisie towarów używanych i outletowych.

7. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient niebędący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta może:

a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towarów bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna;
b. żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta

8. Jeżeli Klientem jest konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta i towar jest niezgodny z umową sprzedaży, może on:

a. żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową sprzedaży.

Sprzedawca może przy tym dokonać wymiany, gdy konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda naprawy, lub sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument/ lub przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową sprzedaży w sposób wybrany przez konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży. Przy ocenie nadmierności kosztów dla sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową sprzedaży, wartość towaru zgodnego z umową sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży.

Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta o braku zgodności towaru z umową sprzedaży, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi sprzedawca.

b. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, gdy:

1) Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży, jeżeli naprawa i wymiana towaru są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla sprzedawcy;

2) Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową sprzedaży poprzez naprawę lub wymianę towaru;

3) brak zgodności towaru z umową sprzedaży występuje nadal, mimo że sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową sprzedaży;

4) brak zgodności towaru z umową sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy sprzedaży bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w lit. a powyżej;

5) z oświadczenia sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli brak zgodności towaru z umową sprzedaży jest nieistotny. Z kolei, jeżeli brak zgodności z umową sprzedaży dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy sprzedaży konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową sprzedaży, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową sprzedaży.

9. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta udostępnia sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta towar na swój koszt. Natomiast w razie odstąpienia od umowy sprzedaży konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek niezwłocznie zwrócić towar sprzedawcy na jego koszt na adres wskazany w pkt XI niniejszego Regulaminu.

10. Klient niebędący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć wadliwy towar na adres wskazany w pkt XI niniejszego Regulaminu.

11. Jeżeli Klient będący konsumentem/ lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta zażąda wymiany towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

12. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Klientowi niebędącemu konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta. Roszczenie Klienta niebędącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady.

13. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową sprzedaży zawartą z konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.

14. W zakresie reklamacji Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta może realizować uprawnienia przyznane mu przez przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. za brak zgodności towaru z umową sprzedaży.

15. Odpowiedz na reklamację wysłana zostanie na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur

Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 

IX. DANE OSOBOWE

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

2. Dane osobowe są zbierane, przetwarzane i chronione zgodnie z Polityką Prywatności.

3. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody, dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania o nowych towarach, promocjach i usługach. 

4. Klienci mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sklep internetowy w domenie www.hatteria.pl, prowadzony jest przez firmę HATTERIA.PL Magdalena Gałkowska z siedzibą w Krakowie przy ul. Kurczaba 14/85, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa pod numerem 50/2008, nr NIP 679-244-21-58, nr Regon 120604736 .

2. Zawartość sklepu internetowego w domenie www.hatteria.pl nie jest odzwierciedleniem stanu magazynowego sklepu i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a zatem złożenie zamówienia nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient poprzez złożenie zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru. W przypadku pozytywnej weryfikacji dostępności towaru Klient otrzymuje informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie realizacji zamówienia jest oświadczeniem Sprzedającego o przyjęciu oferty, a tym samym momentem zawarcia umowy sprzedaży. Następuje to poprzez przesłanie wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji, a w przypadku zarejestrowanych Klientów - poprzez zmianę w panelu sklepowym statusu zamówienia na "w trakcie realizacji".

3. Właściciel sklepu zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 

4. Ceny towarów, znajdujących się w ofercie sklepu, wyrażone są w złotych polskich, w kwotach brutto i nie obejmują kosztów przesyłki.

5. W przypadku zarejestrowanych Klientów poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres e-mail Klienta natychmiast po złożeniu zamówienia. W przypadku braku takiej informacji Klient powinien skontaktować się z nami w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

6. Ewentualne spory między Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem będą rozstrzygane przez właściwe sądy zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 

7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 

XI. KONTAKT

Adres korespondencyjny:

HATTERIA.PL
ul. Kurczaba 14/85
30-868 Kraków

e-mail: 
hatteria.krakow@gmail.com

tel. 664 377 740 



Kraków, dnia 07.01.2024 r.


Śledź nas na Facebooku