Polityka i ekonomia

Janusz Klisiński (red.) MARKETING W SPORCIE I TURYSTYCE SPORTOWEJ Zobacz większe

Janusz Klisiński (red.) MARKETING W SPORCIE I TURYSTYCE SPORTOWEJ

BYT88587290

Nowy produkt

22,00 zł brutto

Cechy produktu

Tytuł Marketing w sporcie i turystyce sportowej
Redakcja Janusz Klisiński
Wydawnictwo WSEiA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
Miejsce wydania Bytom
Rok wydania 2009
Seria Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu (6)
Format B-5
Oprawa MK-miękka
Liczba stron 124
Wersja językowa polska
ISBN/ISSN/ISMN 978-83-88587-29-0

Więcej informacji

SPIS TREŚCI:

Pozycja strategiczna klubów piłki nożnej Orange Ekstraklasy na Górnym Śląsku i w Zagłębiu / Janusz Klisiński, Zbigniew Widera Elementy potencjalnego produktu turystycznego o specyfice sportowej na przykładzie wyjazdowych meczów piłki nożnej / Piotr Wojdakowski, Bartosz Krawczyński Marketingowe aspekty sportu żużlowego na przykładzie "CKM Złomrex Włókniarz Częstochowa" / Anna Kurzak, Sławomir Kowalski Zarządzanie publiczną infrastrukturą sportową na przykładzie Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sportu "Stadion Śląski" w Chorzowie / Marek Szczerbowski Wpływ propagowania nordic walking na rozwój produktu sportowo-rekreacyjnego / Izabella Sowier-Kasprzyk, Edward Chrzan Promowanie sportu osób niepełnosprawnych przez Zrzeszenie Sportowe "Start" (1953-2008) / Jan Ślężyński, Wojciech Seidel, Alicja Wołyńska-Ślężyńska Wybrane imprezy kultury fizycznej jako elementy rynku turystyki sportowej / Andrzej Hadzik Promowanie Szczyrku jako ośrodka turystyki sportowej / Ilona Ślężyńska, Włodzimierz Kramarz, Marzena Ślężyńska Tatrzańskie szlaki turystyczne jako produkt marketingowy / Edward Chrzan, Izabella Sowier-Kasprzyk Doświadczenia regionu częstochowskiego w kształtowaniu produktu turystyki sportowej / Regina Dyjak Off-road jako sport ekstremalny i jego rozwój w ramach turystyki aktywnej w północnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej / Izabella Sowier-Kasprzyk, Damian Zacharski

Napisz opinię
Janusz Klisiński (red.) MARKETING W SPORCIE I TURYSTYCE SPORTOWEJ

Janusz Klisiński (red.) MARKETING W SPORCIE I TURYSTYCE SPORTOWEJ


Śledź nas na Facebooku