BYT88587290
Nowy produkt
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Tytuł | Marketing w sporcie i turystyce sportowej |
Redakcja | Janusz Klisiński |
Wydawnictwo | WSEiA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu |
Miejsce wydania | Bytom |
Rok wydania | 2009 |
Seria | Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu (6) |
Format | B-5 |
Oprawa | MK-miękka |
Liczba stron | 124 |
Wersja językowa | polska |
ISBN/ISSN/ISMN | 978-83-88587-29-0 |
SPIS TREŚCI:
Pozycja strategiczna klubów piłki nożnej Orange Ekstraklasy na Górnym Śląsku i w Zagłębiu / Janusz Klisiński, Zbigniew Widera Elementy potencjalnego produktu turystycznego o specyfice sportowej na przykładzie wyjazdowych meczów piłki nożnej / Piotr Wojdakowski, Bartosz Krawczyński Marketingowe aspekty sportu żużlowego na przykładzie "CKM Złomrex Włókniarz Częstochowa" / Anna Kurzak, Sławomir Kowalski Zarządzanie publiczną infrastrukturą sportową na przykładzie Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sportu "Stadion Śląski" w Chorzowie / Marek Szczerbowski Wpływ propagowania nordic walking na rozwój produktu sportowo-rekreacyjnego / Izabella Sowier-Kasprzyk, Edward Chrzan Promowanie sportu osób niepełnosprawnych przez Zrzeszenie Sportowe "Start" (1953-2008) / Jan Ślężyński, Wojciech Seidel, Alicja Wołyńska-Ślężyńska Wybrane imprezy kultury fizycznej jako elementy rynku turystyki sportowej / Andrzej Hadzik Promowanie Szczyrku jako ośrodka turystyki sportowej / Ilona Ślężyńska, Włodzimierz Kramarz, Marzena Ślężyńska Tatrzańskie szlaki turystyczne jako produkt marketingowy / Edward Chrzan, Izabella Sowier-Kasprzyk Doświadczenia regionu częstochowskiego w kształtowaniu produktu turystyki sportowej / Regina Dyjak Off-road jako sport ekstremalny i jego rozwój w ramach turystyki aktywnej w północnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej / Izabella Sowier-Kasprzyk, Damian Zacharski