Politics & Economics

Janusz Klisiński (red.) MARKETING W SPORCIE I TURYSTYCE SPORTOWEJ View larger

Janusz Klisiński (red.) MARKETING W SPORCIE I TURYSTYCE SPORTOWEJ

BYT88587290

New product

22,00 zł tax incl.

Data sheet

Title Marketing w sporcie i turystyce sportowej
Editor Janusz Klisiński
Publisher Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
Place of publication Bytom
Published 2009
Publishing series Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu (6)
Size B-5
Cover paperback
Number of pages 124
Language version Polish
ISBN/ISSN/ISMN 978-83-88587-29-0

More info

SPIS TREŚCI:

Pozycja strategiczna klubów piłki nożnej Orange Ekstraklasy na Górnym Śląsku i w Zagłębiu / Janusz Klisiński, Zbigniew Widera Elementy potencjalnego produktu turystycznego o specyfice sportowej na przykładzie wyjazdowych meczów piłki nożnej / Piotr Wojdakowski, Bartosz Krawczyński Marketingowe aspekty sportu żużlowego na przykładzie "CKM Złomrex Włókniarz Częstochowa" / Anna Kurzak, Sławomir Kowalski Zarządzanie publiczną infrastrukturą sportową na przykładzie Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sportu "Stadion Śląski" w Chorzowie / Marek Szczerbowski Wpływ propagowania nordic walking na rozwój produktu sportowo-rekreacyjnego / Izabella Sowier-Kasprzyk, Edward Chrzan Promowanie sportu osób niepełnosprawnych przez Zrzeszenie Sportowe "Start" (1953-2008) / Jan Ślężyński, Wojciech Seidel, Alicja Wołyńska-Ślężyńska Wybrane imprezy kultury fizycznej jako elementy rynku turystyki sportowej / Andrzej Hadzik Promowanie Szczyrku jako ośrodka turystyki sportowej / Ilona Ślężyńska, Włodzimierz Kramarz, Marzena Ślężyńska Tatrzańskie szlaki turystyczne jako produkt marketingowy / Edward Chrzan, Izabella Sowier-Kasprzyk Doświadczenia regionu częstochowskiego w kształtowaniu produktu turystyki sportowej / Regina Dyjak Off-road jako sport ekstremalny i jego rozwój w ramach turystyki aktywnej w północnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej / Izabella Sowier-Kasprzyk, Damian Zacharski

Write a review
Janusz Klisiński (red.) MARKETING W SPORCIE I TURYSTYCE SPORTOWEJ

Janusz Klisiński (red.) MARKETING W SPORCIE I TURYSTYCE SPORTOWEJ


Follow us on Facebook