Polityka i ekonomia

Janusz Klisiński (red.) ZASADY I TECHNIKI MARKETINGU POLITYCZNEGO Zobacz większe

Janusz Klisiński (red.) ZASADY I TECHNIKI MARKETINGU POLITYCZNEGO

BYT88587085

Nowy produkt

3 Przedmioty

19,00 zł brutto

Cechy produktu

Tytuł Zasady i techniki marketingu politycznego
Redakcja Janusz Klisiński
Wydawnictwo WSEiA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
Miejsce wydania Bytom
Rok wydania 2009
Seria Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu (7)
Format B-5
Oprawa MK-miękka
Liczba stron 110
Wersja językowa polska
ISBN/ISSN/ISMN 978-83-88587-08-5

Więcej informacji

Jest to druga publikacja naukowa Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu dotycząca zagadnień z zakresu marketingu politycznego. Obejmuje ona zbiór artykułów pracowników naukowych reprezentujących środowiska politologiczne i ekonomiczne, w tym w szczególności dziedzinę marketingu konsumenckiego i politycznego. Publikacja adresowana jest do reprezentujących różne środowiska akademickie specjalistów marketingu politycznego, jak i konsultantów politycznych i samych polityków.


SPIS TREŚCI:

Wstęp (Janusz Klisiński)

Agnieszka Kasińska-Metryka, Rafał Miernik
Zróbmy to POzytywnie… Kampania parlamentarna Platformy Obywatelskiej w Kielcach w 2007 roku

Krystyna Śliwińska, Michał Jaśniok
Lojalność jako kapitał strategiczny ugrupowania politycznego w strukturze hierarchicznej i sieciowej

Marlena Borowicz
„Czarne slogany” w polskich wyborach parlamentarnych i prezydenckich

Krzysztof Gajdka
Polityk versus media. Przypadek Andrzeja Leppera

Ewa Nowak
Mechanizmy medialnej legitymizacji i delegitymizacji podmiotów rynku politycznego

Zbigniew Widera, Janusz Klisiński
Wprowadzanie zasad marketingu na rynku wyborczym

Mieczysław Dudek, Ewa Sobolewska-Poniedziałek
Public relations w promocji dobra publicznego na przykładzie akcesji Polski do Unii Europejskiej

Jolanta Staszewska
Oddziaływanie władzy politycznej na sieć klastrową

Antoni Molenda
Słowność w polityce – problemy partii populistycznych

Napisz opinię
Janusz Klisiński (red.) ZASADY I TECHNIKI MARKETINGU POLITYCZNEGO

Janusz Klisiński (red.) ZASADY I TECHNIKI MARKETINGU POLITYCZNEGO


Śledź nas na Facebooku