BYT88587085
New product
Warning: Last items in stock!
Availability date:
Title | Zasady i techniki marketingu politycznego |
Editor | Janusz Klisiński |
Publisher | Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu |
Place of publication | Bytom |
Published | 2009 |
Publishing series | Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu (7) |
Size | B-5 |
Cover | paperback |
Number of pages | 110 |
Language version | Polish |
ISBN/ISSN/ISMN | 978-83-88587-08-5 |
Jest to druga publikacja naukowa Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu dotycząca zagadnień z zakresu marketingu politycznego. Obejmuje ona zbiór artykułów pracowników naukowych reprezentujących środowiska politologiczne i ekonomiczne, w tym w szczególności dziedzinę marketingu konsumenckiego i politycznego. Publikacja adresowana jest do reprezentujących różne środowiska akademickie specjalistów marketingu politycznego, jak i konsultantów politycznych i samych polityków.
SPIS TREŚCI:
Wstęp (Janusz Klisiński)
Agnieszka Kasińska-Metryka, Rafał Miernik
Zróbmy to POzytywnie… Kampania parlamentarna Platformy Obywatelskiej w Kielcach w 2007 roku
Krystyna Śliwińska, Michał Jaśniok
Lojalność jako kapitał strategiczny ugrupowania politycznego w strukturze hierarchicznej i sieciowej
Marlena Borowicz
„Czarne slogany” w polskich wyborach parlamentarnych i prezydenckich
Krzysztof Gajdka
Polityk versus media. Przypadek Andrzeja Leppera
Ewa Nowak
Mechanizmy medialnej legitymizacji i delegitymizacji podmiotów rynku politycznego
Zbigniew Widera, Janusz Klisiński
Wprowadzanie zasad marketingu na rynku wyborczym
Mieczysław Dudek, Ewa Sobolewska-Poniedziałek
Public relations w promocji dobra publicznego na przykładzie akcesji Polski do Unii Europejskiej
Jolanta Staszewska
Oddziaływanie władzy politycznej na sieć klastrową
Antoni Molenda
Słowność w polityce – problemy partii populistycznych