Psychologia i socjologia

OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. TEORIA I PRAKTYKA Tomasz Masłyk Zobacz większe

OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. TEORIA I PRAKTYKA Tomasz Masłyk

NOM

Nowy produkt

48,30 zł brutto

Cechy produktu

Tytuł Obywatel w społeczeństwie informacyjnym
Podtytuł Teoria i praktyka
Autor Tomasz Masłyk
Wydawnictwo NOMOS-Zakład Wydawniczy
Rok wydania 2010
Format A-5
Oprawa MK-miękka
Liczba stron 376
Wersja językowa polska
ISBN/ISSN/ISMN 978-83-7688-030-3
EAN/UPC 9788376880303

Więcej informacji

Książka Tomasza Masłyka podejmuje niezwykle ważny i aktualny temat funkcjonowania jednostki w społeczeństwie informacyjnym, łącząc rozważania teoretyczne z wynikami badań w Europie i w Polsce. Dla studenta będzie to książka warta studiowania, a rynek wydawniczy wzbogaci się o wartościową pozycję. Jako podręcznik będzie przydatna na różnych kierunkach kształcenia: kulturoznawstwie, nauce o zarządzaniu w kulturze, socjologii kultury i mediów, dziennikarstwie i komunikacji społecznej.
Z recenzji prof. dr hab. Tomasz Goban-Klasa

Dużym atutem książki jest umiejętne połączenie koncepcji teoretycznych i analiz empirycznych opartych na bogatych zbiorach danych, które pozwoliły w przejrzysty sposób zdiagnozować wpływ uwarunkowań społeczno-kulturowych na poziom i charakter aktywności obywatelskiej Polaków. Szczególną zaletą monografii jest również wyważona ocena możliwości, jakie niosą ze sobą rozwiązania ICT (przede wszystkim Internet) w działaniu na rzecz aktywizacji obywatelskiej w kontekście rozwiązań instytucjonalnych, sposobów i celów korzystania z Internetu oraz zaangażowania i działań obywatelskich, mocno warunkowanych „ciężarem historii” – doświadczeniami wyniesionymi z poprzedniego ustroju.
Z recenzji prof. dr hab. Lesława H. Habera


O autorze

Tomasz Masłyk, doktor socjologii, adiunkt na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Absolwent socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalizuje się w socjologii gospodarki i badaniach rynku. Autor prac z zakresu socjologii polityki i socjologii Internetu. Praktyk w dziedzinie badań społecznych i marketingowych.

Podsumowanie w wersji anglojęzycznej.

Napisz opinię
OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. TEORIA I PRAKTYKA Tomasz Masłyk

OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. TEORIA I PRAKTYKA Tomasz Masłyk


Śledź nas na Facebooku