Psychology & Sociology

Tomasz Masłyk OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. TEORIA I PRAKTYKA. View larger

Tomasz Masłyk OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. TEORIA I PRAKTYKA.

NOM

New product

48,30 zł tax incl.

Data sheet

Title Obywatel w społeczeństwie informacyjnym
Subtitle Teoria i praktyka
Author Tomasz Masłyk
Publisher Zakład Wydawniczy NOMOS
Published 2010
Size A-5
Cover paperback
Number of pages 376
Language version Polish
ISBN/ISSN/ISMN 978-83-7688-030-3
EAN/UPC 9788376880303

More info

Książka Tomasza Masłyka podejmuje niezwykle ważny i aktualny temat funkcjonowania jednostki w społeczeństwie informacyjnym, łącząc rozważania teoretyczne z wynikami badań w Europie i w Polsce. Dla studenta będzie to książka warta studiowania, a rynek wydawniczy wzbogaci się o wartościową pozycję. Jako podręcznik będzie przydatna na różnych kierunkach kształcenia: kulturoznawstwie, nauce o zarządzaniu w kulturze, socjologii kultury i mediów, dziennikarstwie i komunikacji społecznej.
Z recenzji prof. dr hab. Tomasz Goban-Klasa

Dużym atutem książki jest umiejętne połączenie koncepcji teoretycznych i analiz empirycznych opartych na bogatych zbiorach danych, które pozwoliły w przejrzysty sposób zdiagnozować wpływ uwarunkowań społeczno-kulturowych na poziom i charakter aktywności obywatelskiej Polaków. Szczególną zaletą monografii jest również wyważona ocena możliwości, jakie niosą ze sobą rozwiązania ICT (przede wszystkim Internet) w działaniu na rzecz aktywizacji obywatelskiej w kontekście rozwiązań instytucjonalnych, sposobów i celów korzystania z Internetu oraz zaangażowania i działań obywatelskich, mocno warunkowanych „ciężarem historii” – doświadczeniami wyniesionymi z poprzedniego ustroju.
Z recenzji prof. dr hab. Lesława H. Habera


O autorze

Tomasz Masłyk, doktor socjologii, adiunkt na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Absolwent socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalizuje się w socjologii gospodarki i badaniach rynku. Autor prac z zakresu socjologii polityki i socjologii Internetu. Praktyk w dziedzinie badań społecznych i marketingowych.

Podsumowanie w wersji anglojęzycznej.

Write a review
Tomasz Masłyk OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. TEORIA I PRAKTYKA.

Tomasz Masłyk OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. TEORIA I PRAKTYKA.


Follow us on Facebook