Psychologia i socjologia

KONSTRUOWANIE ZNACZEŃ RELIGII W SZKOLE

NOM76881751

Nowy produkt

Praca dotyczy bardzo ważnej problematyki, analizowanej w sposób innowacyjny, niebanalny i bardzo rzetelny. Innowacyjnością i rzetelnością charakteryzuje się zarówno jej część teoretyczna, jak i empiryczna.

Więcej szczegółów

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!

49,00 zł brutto

Cechy produktu

Tytuł Konstruowanie znaczeń religii w szkole
Podtytuł Analiza rzymskokatolickich, prawosławnych i zielonoświątkowych podręczników do katechezy w Polsce
Autor Marcin K. Zwierżdżyński
Wydawnictwo Nomos
Miejsce wydania Kraków [KR]
Rok wydania 2014
Format B-5
Oprawa MKS-miękka ze skrzydełkami
Liczba stron 427
Wersja językowa polska
ISBN/ISSN/ISMN 978-83-7688-175-1
EAN/UPC 9788376881751
Stan nowy
Czas wysyłki 3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności

Więcej informacji

Praca dotyczy bardzo ważnej problematyki, analizowanej w sposób innowacyjny, niebanalny i bardzo rzetelny. Innowacyjnością i rzetelnością charakteryzuje się zarówno jej część teoretyczna, jak i empiryczna.

Do wysokiej oceny studium przyczynia się w szczególności ostatni rozdział książki. Zawarte są w nim niezwykle ciekawe wnioski z badań empirycznych odniesione do tez teoretycznych pracy, omówione kluczowe strategie konstrukcjonistyczne oraz przeanalizowane najważniejsze różnice między znaczeniami religii w kontekście trzech głównych elementów procesu konstruowania: języka, władzy i wiedzy.

Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Skąpskiej

To książka z pogranicza socjologii religii, socjologii wiedzy i ogólnych zagadnień teorii socjologicznych, ze szczególnym uwzględnieniem teorii konstrukcjonizmu, problemów poznania i komunikowania.

Autor wykazał się dużą kulturą teoretyczną, erudycją i należytą skrupulatnością w analizie materiału empirycznego. Na uznanie zasługuje też zachowanie przez niego koniecznej dyscypliny językowej i neutralności aksjologicznej, o co wcale niełatwo, gdy w Polsce bada się tak drażliwy społecznie i politycznie temat, jak nauczanie religii w szkole.

Z recenzji dra hab. Wojciecha Pawlika, prof. UW

Napisz opinię
KONSTRUOWANIE ZNACZEŃ RELIGII W SZKOLE

KONSTRUOWANIE ZNACZEŃ RELIGII W SZKOLE


Śledź nas na Facebooku