Encyklopedie, leksykony i słowniki

Wyprzedaż!

-29,00 zł

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Zobacz większe

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Tadeusz Sztucki

PLA85428321

Nowy produkt

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł.

Więcej szczegółów

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!

20,00 zł brutto

49,00 zł brutto

Cechy produktu

Tytuł Encyklopedia Marketingu
Podtytuł Definicje. Zasady. Metody
Autor Tadeusz Sztucki
Wydawnictwo Placet
Miejsce wydania Warszawa
Rok wydania 1998
Format B-5
Oprawa twarda
Liczba stron 352
Wersja językowa polska
Numer wydania 1
ISBN/ISSN/ISMN 83-85428-32-1
Czas wysyłki 3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności

Więcej informacji

Praktyczne wykorzystanie marketingu uzależnione jest od znajomości i zrozumienia nowych pojęć oraz terminów wypracowanych i stosowanych w dziedzinie marketingowego myślenia i działania. Sprostanie temu zadaniu wcale nie musi być proste, jednak oparcie swoich działań na wypracowanej i zgromadzonej wiedzy marketingowej z pewnością stanowi ułatwienie w osiągnięciu zamierzonego celu.

Marketing staje się w coraz większym stopniu filozofią przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych oraz ich efektywnego działania. Jest ważnym przedmiotem nauczania na kursach biznesu oraz w wyższych szkołach zarządzania i marketingu.

Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników.

Dla przyszłych przedsiębiorców i menedżerów, zgłębiających w różnych formach szkolenia oraz praktycznego działania wiedzę o marketingu, stanowi ona wysoce sprawne narzędzie uczenia się i unikania błędów w rozumieniu pojęć i terminów. Obejmuje ona w możliwie najszerszym zakresie problematykę teorii i praktyki marketingu z dziedziny ekonomii, socjologii, psychologii oraz zarządzania.

Nie stanowi ona jedynie zbioru definicji i cytatów, lecz wskazuje propozycje praktycznego wykorzystania wiedzy w niej zawartej.

Napisz opinię
ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Tadeusz Sztucki

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Tadeusz Sztucki


Śledź nas na Facebooku