Encyclopedias, Lexicons & Dictionaries

Sale!

-29,00 zł

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY View larger

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Tadeusz Sztucki

PLA85428321

New product

Praktyczne wykorzystanie marketingu uzależnione jest od znajomości i zrozumienia nowych pojęć oraz terminów wypracowanych i stosowanych w dziedzinie marketingowego myślenia i działania. Sprostanie temu zadaniu wcale nie musi być proste, jednak oparcie swoich działań na wypracowanej i zgromadzonej wiedzy marketingowej z pewnością stanowi ułatwienie w osiągnięciu zamierzonego celu.

More details

1 Item

Warning: Last items in stock!

20,00 zł tax incl.

49,00 zł tax incl.

Data sheet

Title Encyklopedia Marketingu
Subtitle Definicje. Zasady. Metody
Author Tadeusz Sztucki
Publisher Placet
Place of publication Warszawa
Published 1998
Size B-5
Cover hard cover
Number of pages 352
Language version polish
No. of edition 1
ISBN/ISSN/ISMN 83-85428-32-1
Shipping time about 3-5 days from receiving the payment

More info

Marketing staje się w coraz większym stopniu filozofią przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych oraz ich efektywnego działania. Jest ważnym przedmiotem nauczania na kursach biznesu oraz w wyższych szkołach zarządzania i marketingu.

Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników.

Dla przyszłych przedsiębiorców i menedżerów, zgłębiających w różnych formach szkolenia oraz praktycznego działania wiedzę o marketingu, stanowi ona wysoce sprawne narzędzie uczenia się i unikania błędów w rozumieniu pojęć i terminów. Obejmuje ona w możliwie najszerszym zakresie problematykę teorii i praktyki marketingu z dziedziny ekonomii, socjologii, psychologii oraz zarządzania.

Nie stanowi ona jedynie zbioru definicji i cytatów, lecz wskazuje propozycje praktycznego wykorzystania wiedzy w niej zawartej.

Write a review
ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY  Tadeusz Sztucki

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Tadeusz Sztucki


Follow us on Facebook