Polityka i ekonomia

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay Zobacz większe

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay

AKA

Nowy produkt

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!

48,00 zł brutto

Cechy produktu

Tytuł Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz.1
Podtytuł Tendencja rozwoju korporacyjnego
Autor Stefan Kassay
Wydawnictwo Księgarnia Akademicka
Rok wydania 2001
Format A-5
Oprawa MK-miękka
Liczba stron 360
Wersja językowa polska
ISBN/ISSN/ISMN 83-7188-473-7

Więcej informacji

Książka może wzbudzić szczególne zainteresowanie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, bowiem autor korzysta nie tylko z klasycznych teorii szkoły zachodniej, ale również opiera się na doświadczeniu płynącym z zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym na Słowacji i jego strukturami w krajach ościennych oraz Kanadzie i USA, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżera oraz obserwacjami, poczynionymi podczas podróży studyjnych w krajach zachodnich.

Napisz opinię
MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay


Śledź nas na Facebooku