Polityka i ekonomia

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay Zobacz większe

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay

AKA

Nowy produkt

48,00 zł brutto

Cechy produktu

Tytuł Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz.1
Podtytuł Tendencja rozwoju korporacyjnego
Autor Stefan Kassay
Wydawnictwo Księgarnia Akademicka
Rok wydania 2001
Format A-5
Oprawa MK-miękka
Liczba stron 360
Wersja językowa polska
ISBN/ISSN/ISMN 83-7188-473-7

Więcej informacji

Książka może wzbudzić szczególne zainteresowanie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, bowiem autor korzysta nie tylko z klasycznych teorii szkoły zachodniej, ale również opiera się na doświadczeniu płynącym z zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym na Słowacji i jego strukturami w krajach ościennych oraz Kanadzie i USA, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżera oraz obserwacjami, poczynionymi podczas podróży studyjnych w krajach zachodnich.

Napisz opinię
MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay


Śledź nas na Facebooku