AKA
Nowy produkt
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Tytuł | Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz.1 |
Podtytuł | Tendencja rozwoju korporacyjnego |
Autor | Stefan Kassay |
Wydawnictwo | Księgarnia Akademicka |
Rok wydania | 2001 |
Format | A-5 |
Oprawa | MK-miękka |
Liczba stron | 360 |
Wersja językowa | polska |
ISBN/ISSN/ISMN | 83-7188-473-7 |
Książka może wzbudzić szczególne zainteresowanie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, bowiem autor korzysta nie tylko z klasycznych teorii szkoły zachodniej, ale również opiera się na doświadczeniu płynącym z zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym na Słowacji i jego strukturami w krajach ościennych oraz Kanadzie i USA, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżera oraz obserwacjami, poczynionymi podczas podróży studyjnych w krajach zachodnich.