Politics & Economics

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 View larger

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1

AKA

New product

1 Item

Warning: Last items in stock!

48,00 zł tax incl.

Data sheet

Title Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz.1
Subtitle Tendencja rozwoju korporacyjnego
Author Stefan Kassay
Publisher Księgarnia Akademicka
Published 2001
Size A-5
Cover paperback
Number of pages 360
Language version Polish
ISBN/ISSN/ISMN 83-7188-473-7

More info

Książka może wzbudzić szczególne zainteresowanie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, bowiem autor korzysta nie tylko z klasycznych teorii szkoły zachodniej, ale również opiera się na doświadczeniu płynącym z zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym na Słowacji i jego strukturami w krajach ościennych oraz Kanadzie i USA, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżera oraz obserwacjami, poczynionymi podczas podróży studyjnych w krajach zachodnich.

Write a review
Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1


Follow us on Facebook