Jeśli trafiła(e)ś tu szukając konkretnego produktu, ale prowadzący do niego link nie zadziałał, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie. Dziękujemy!

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
OBLICZA KOMUNIKACJI 1. TOM II
  • OBLICZA KOMUNIKACJI 1. TOM II

OBLICZA KOMUNIKACJI 1. TOM II

TER-JAK12.2

Czy nasze przywiązanie do słowa nie utrudni opisu dzisiejszej semiosfery, które jest przestrzenią kulturową wielu kodów?

42,00 zł
Brutto
Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

Pierwsza książka z serii "Oblicza komunikacji" poświęcona jest przyszłości i perspektywom badań nad komunikacją. Istotny jest przy tym kontekst kulturowy tego zagadnienia: żyjemy przecież w czasach, w których coraz częściej głosi się zmianę typu kultury. Symptomami tej nowej epoki są miedzy innymi kryzys słowa i ekspansja wizualności, przenikanie się wzorców komunikacyjnych i zanik wartości. Czy wobec powyższych przeobrażeń potrzebne są zmiany i uzupełnienia w ramach współczesnych dyscyplin, metodologii i teorii badawczych? Czy w tej sytuacji możliwe są wyczerpujące i spójne badania komunikacji, czy też niezbędna jest nowa humanistyka zintegrowana? Jak w świetle owych zmian rozumieć podstawowe pojęcia i terminy? Czy nasze przywiązanie do słowa nie utrudni opisu dzisiejszej semiosfery, które jest przestrzenią kulturową wielu kodów?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdzie Czytelnik w niniejszej książce. Składa się na nią zbiór artykułów przedstawicieli różnych dyscyplin, a zatem także różnych punktów widzenia. I mimo że to dopiero początek wspólnych poszukiwań, jedno jest pewne: współpraca lingwistów, medioznawców, psychologów, socjologów, politologów i przedstawicieli innych dyscyplin jest możliwa. "Oblicza komunikacji" są tego najlepszym przykładem.

Szczegóły produktu
TER-JAK12.2

Opis

1) Tytuł
Oblicza komunikacji 1. Tom II
1) Podtytuł
Perspektywy badań nad tekstem, dyskursem i komunikacją
3) Redakcja
Irena Kamińska-Szmaj, Tomasz Piekot, Monika Zaśko-Zielińska
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
Krakowskie Towarzystwo Popularyzowania Wiedzy o Komunikacji Językowej Tertium
2) Miejsce wydania
Kraków (Małopolska)
2) Rok wydania
2006
4) Liczba stron
472
4) Format
A-5
4) Oprawa
miękka (mk)
4) Seria
Język a komunikacja 12
5) Czas wysyłki
3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności
6) Stan
nowy
6) ISBN/ISSN/ISMN
83-922234-4-6
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku