UNI24217762
Nowy produkt
Nowe wydanie książki poszerzone zostało o kilka zagadnień jak: teoretyczne spojrzenie na komunikację międzykulturową, media i ich przekształcenia, miejsce kultury w nowoczesnym marketingu oraz zarządzanie kulturą.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł.
1 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Tytuł | Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym |
Autor | Mikułowski Pomorski Jerzy |
Wydawnictwo | Universitas |
Miejsce wydania | Kraków [KR] |
Rok wydania | 2012 |
Format | B-5 |
Oprawa | MKS-miękka ze skrzydełkami |
Liczba stron | 507 |
Wersja językowa | polska |
Numer wydania | 2 uzupełnione |
ISBN/ISSN/ISMN | 978-83-242-1776-2 |
EAN/UPC | 9788324217762 |
Czas wysyłki | 3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności |
Książka niniejsza została napisana z potrzeby dydaktyki kilku przedmiotów, które zbliża tematyka a dzieli tradycja ich uprawiania. Komunikacja międzykulturowa wywodzi się z antropologii, komunikowanie medialne z nauk politycznych, wiedza o mediach ze społecznej historii produktów ludzkiej cywilizacji - łączy je bliska im socjologia. Ludzka komunikacja jest jedna, a media odcisnęły na niej swe kulturowe piętno. Żeby to zrozumieć konieczne jest spojrzenie w sposób nowatorski na szereg z pozoru dobrze znanych zagadnień. Nowe wydanie książki poszerzone zostało o kilka zagadnień jak: teoretyczne spojrzenie na komunikację międzykulturową, media i ich przekształcenia, miejsce kultury w nowoczesnym marketingu oraz zarządzanie kulturą.