Politics & Economics

Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO View larger

Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO

BYT88587146

New product

1 Item

Warning: Last items in stock!

19,00 zł tax incl.

Data sheet

Title Teoria i praktyka marketingu politycznego
Editor Janusz Klisiński
Publisher Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
Place of publication Bytom
Published 2008
Publishing series Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu (4)
Size B-5
Cover paperback
Number of pages 126
Language version Polish
ISBN/ISSN/ISMN 978-83-88587-14-6

More info

Publikacja prezentuje prace z zakresu marketingu politycznego. Poruszono też temat przekształcenia aglomeracji śląskiej w metropolię katowicką i przedstawiono towarzyszące temu procesowi zjawiska polityczne. Monografia skierowana jest do teoretyków marketingu politycznego, jak i praktyków tej dyscypliny, a także polityków. Do jej odbiorców zaliczyć także należy studentów kierunku nauki polityczne, specjalności marketing polityczny.


SPIS TREŚCI:

Edward Chrzan
Marketing polityczny i ocena jego realizacji przez polskie ugrupowania parlamentarne w świetle badań

Jerzy Lech Czarnota
Proces zarządzania marketingiem politycznym

Jolanta Staszewska
Kształtowanie produktu politycznego - znaczenie komunikacji dla clusteringu

Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski
Wykorzystanie środków marketingu bezpośredniego w działalności partii politycznych

Sławomir Kowalski
Wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie komunikacji indywidualnej polityków z potencjalnymi wyborcami

Krzysztof Gajdka
Profesjonalizacja samorządowych kampanii wyborczych

Małgorzata Posyłek
Kampania wyborcza ugrupowań lewicowych w Częstochowie i jej wpływ na wynik wyborów samorządowych

Janusz Klisiński, Zbigniew Widera
Idea związku metropolitalnego miast konurbacji śląskiej i jej wsparcie ze strony marketingu politycznego

Andrzej Pukszta
Pozycja polityczna i gospodarcza metropolii śląskiej jako nowego podmiotu na mapie Polski

Michał Wójcicki
Reklama w plebiscycie śląskim jako przykład wykorzystania marketingu dla celów politycznych

Krystyna Sliwińska, Michał Jaśniok
Działania marketingowe podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym

Write a review
Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO

Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO


Follow us on Facebook