Polityka i ekonomia

Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO Zobacz większe

Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO

BYT88587146

Nowy produkt

19,00 zł brutto

Cechy produktu

Tytuł Teoria i praktyka marketingu politycznego
Redakcja Janusz Klisiński
Wydawnictwo WSEiA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
Miejsce wydania Bytom
Rok wydania 2008
Seria Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu (4)
Format B-5
Oprawa MK-miękka
Liczba stron 126
Wersja językowa polska
ISBN/ISSN/ISMN 978-83-88587-14-6

Więcej informacji

Publikacja prezentuje prace z zakresu marketingu politycznego. Poruszono też temat przekształcenia aglomeracji śląskiej w metropolię katowicką i przedstawiono towarzyszące temu procesowi zjawiska polityczne. Monografia skierowana jest do teoretyków marketingu politycznego, jak i praktyków tej dyscypliny, a także polityków. Do jej odbiorców zaliczyć także należy studentów kierunku nauki polityczne, specjalności marketing polityczny.


SPIS TREŚCI:

Edward Chrzan
Marketing polityczny i ocena jego realizacji przez polskie ugrupowania parlamentarne w świetle badań

Jerzy Lech Czarnota
Proces zarządzania marketingiem politycznym

Jolanta Staszewska
Kształtowanie produktu politycznego - znaczenie komunikacji dla clusteringu

Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski
Wykorzystanie środków marketingu bezpośredniego w działalności partii politycznych

Sławomir Kowalski
Wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie komunikacji indywidualnej polityków z potencjalnymi wyborcami

Krzysztof Gajdka
Profesjonalizacja samorządowych kampanii wyborczych

Małgorzata Posyłek
Kampania wyborcza ugrupowań lewicowych w Częstochowie i jej wpływ na wynik wyborów samorządowych

Janusz Klisiński, Zbigniew Widera
Idea związku metropolitalnego miast konurbacji śląskiej i jej wsparcie ze strony marketingu politycznego

Andrzej Pukszta
Pozycja polityczna i gospodarcza metropolii śląskiej jako nowego podmiotu na mapie Polski

Michał Wójcicki
Reklama w plebiscycie śląskim jako przykład wykorzystania marketingu dla celów politycznych

Krystyna Sliwińska, Michał Jaśniok
Działania marketingowe podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym

Napisz opinię
Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO

Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO


Śledź nas na Facebooku