BYT88587146
Nowy produkt
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Tytuł | Teoria i praktyka marketingu politycznego |
Redakcja | Janusz Klisiński |
Wydawnictwo | WSEiA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu |
Miejsce wydania | Bytom |
Rok wydania | 2008 |
Seria | Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu (4) |
Format | B-5 |
Oprawa | MK-miękka |
Liczba stron | 126 |
Wersja językowa | polska |
ISBN/ISSN/ISMN | 978-83-88587-14-6 |
Publikacja prezentuje prace z zakresu marketingu politycznego. Poruszono też temat przekształcenia aglomeracji śląskiej w metropolię katowicką i przedstawiono towarzyszące temu procesowi zjawiska polityczne. Monografia skierowana jest do teoretyków marketingu politycznego, jak i praktyków tej dyscypliny, a także polityków. Do jej odbiorców zaliczyć także należy studentów kierunku nauki polityczne, specjalności marketing polityczny.
SPIS TREŚCI:
Edward Chrzan
Marketing polityczny i ocena jego realizacji przez polskie ugrupowania parlamentarne w świetle badań
Jerzy Lech Czarnota
Proces zarządzania marketingiem politycznym
Jolanta Staszewska
Kształtowanie produktu politycznego - znaczenie komunikacji dla clusteringu
Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski
Wykorzystanie środków marketingu bezpośredniego w działalności partii politycznych
Sławomir Kowalski
Wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie komunikacji indywidualnej polityków z potencjalnymi wyborcami
Krzysztof Gajdka
Profesjonalizacja samorządowych kampanii wyborczych
Małgorzata Posyłek
Kampania wyborcza ugrupowań lewicowych w Częstochowie i jej wpływ na wynik wyborów samorządowych
Janusz Klisiński, Zbigniew Widera
Idea związku metropolitalnego miast konurbacji śląskiej i jej wsparcie ze strony marketingu politycznego
Andrzej Pukszta
Pozycja polityczna i gospodarcza metropolii śląskiej jako nowego podmiotu na mapie Polski
Michał Wójcicki
Reklama w plebiscycie śląskim jako przykład wykorzystania marketingu dla celów politycznych
Krystyna Sliwińska, Michał Jaśniok
Działania marketingowe podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym