Jeśli trafiła(e)ś tu szukając konkretnego produktu, ale prowadzący do niego link nie zadziałał, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie. Dziękujemy!

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
STRATEGICZNE PLANOWANIE MARKETINGOWE
  • STRATEGICZNE PLANOWANIE MARKETINGOWE

STRATEGICZNE PLANOWANIE MARKETINGOWE

ANT-1307
Pozostałe
9,00 zł
Brutto
Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

Podniszczona okładka.
Wnętrze książki - stan bardzo dobry minus.

Szczegóły produktu
Pozostałe
ANT-1307

Opis

1) Tytuł
Strategiczne planowanie marketingowe
1) Autor
Ryszard Kłeczek, Witold Kowal, Jarosław Woźniczka
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
2) Miejsce wydania
Warszawa
2) Rok wydania
1999
2) Numer wydania
2 zmienione
4) Liczba stron
414
4) Format
A-5
4) Oprawa
miękka (mk)
5) Uwagi
Książka używana
5) Czas wysyłki
3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności
6) Stan
używane
6) ISBN/ISSN/ISMN
83-208-1180-5
6) EAN
9788320811803

Specyficzne kody

UPC
978832081180
EAN13
9788320811803
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: ANT-5177-J

Wydawca: Oficyna Wydawnicza BGW

JAJAKOBYŁY. SPOWIEDŹ ŻYCIA JERZEGO URBANA

(0)
Tytuł sam w sobie jest grą słów i nawiązuje do charakterystycznego stylu oraz kontrowersyjnej osobowości Jerzego Urbana. Publikacja jest zbiorem wspomnień, wywiadów i refleksji, które w całości składają się na autobiograficzną opowieść o życiu jednej z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem polaryzujących postaci polskiej sceny publicznej.
9,00 zł
Więcej

Śledź nas na Facebooku