Jeśli trafiła(e)ś tu szukając konkretnego produktu, ale prowadzący do niego link nie zadziałał, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie. Dziękujemy!

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay
  • MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay

AKA
48,00 zł
Brutto
Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

Książka może wzbudzić szczególne zainteresowanie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, bowiem autor korzysta nie tylko z klasycznych teorii szkoły zachodniej, ale również opiera się na doświadczeniu płynącym z zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym na Słowacji i jego strukturami w krajach ościennych oraz Kanadzie i USA, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżera oraz obserwacjami, poczynionymi podczas podróży studyjnych w krajach zachodnich.

Szczegóły produktu
AKA

Opis

1) Tytuł
Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz.1
1) Podtytuł
Tendencja rozwoju korporacyjnego
1) Autor
Stefan Kassay
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
Księgarnia Akademicka
2) Rok wydania
2001
4) Liczba stron
360
4) Format
A-5
4) Oprawa
miękka (mk)
6) ISBN/ISSN/ISMN
83-7188-473-7
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: ANT-5106-Z

Wydawca: Wydawnictwo Literackie (WL)

ZAPRZEPASZCZONE SZANSE Ignacy Prądzyński

(0)
Zaprzepaszczone szanse - to pamiętniki generała Ignacego Prądzyńskiego, jednej z kluczowych postaci Powstania Listopadowego. W swoich pamiętnikach krytycznie ocenia on dowództwo powstańcze, zarzucając mu brak konsekwencji, wahania, błędy strategiczne i taktyczne, które według niego doprowadziły do przegrania powstania. Prądzyński uważał, że istniały...
8,00 zł
Więcej

Śledź nas na Facebooku