Jesteś u nas pierwszy raz? Kupon rabatowy czeka w koszyku. Zapraszamy

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Marka: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I J.E. Esselmont

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Marka: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
NOWE PERSPEKTYWY TEORII SOCJOLOGICZNEJ. WYBÓR TEKSTÓW Aleksander Manterys, Janusz Mucha
  • NOWE PERSPEKTYWY TEORII SOCJOLOGICZNEJ. WYBÓR TEKSTÓW Aleksander Manterys, Janusz Mucha

NOWE PERSPEKTYWY TEORII SOCJOLOGICZNEJ. WYBÓR TEKSTÓW Aleksander Manterys, Janusz Mucha

NOM76880105
78,00 zł
Brutto
Ilość

Opis

Naszym zdaniem nie było ważniejszych tekstów w pierwszej dekadzie XXI wieku od tych, które publikujemy w tym wyborze. To one zainicjowały i współtworzyły nowe, bardzo żywe debaty, które obiegały czasem cały socjologiczny świat. Nie wiemy dziś, czy te konkretne teksty przetrwają kulturowo, to znaczy czy w kolejnej dekadzie teoretycy i empirycy socjologii będą do nich nawiązywać. W tym sensie podejmujemy ryzyko wydawnicze, zaś czytelnicy podejmują ryzyko studiowania tych tekstów. wiemy jednak, że nie jest to ryzyko duże, gdyż tak czy owak są to teksty zwyczajnie bardzo ważne i stanowiące swoistą wizytówkę teorii socjologicznej początku XXI wieku. a ta, przynajmniej w wydaniu najwybitniejszych reprezentantów, wyrywa się z monotonii i jałowości niekończących się badań diagnostycznych i metodologicznie pustych rozważań o technikach badawczych. Można wręcz powiedzieć, iż współcześni socjologowie przypominają sobie o wyzwaniach, które sformułowali i podjęli socjologowie klasyczni, a jednocześnie patrzą w przyszłość. Stąd i my, podążając ich śladem, mówimy o nowych perspektywach teorii socjologicznej.
Ze Wstępu Aleksandra Manterysa i Janusza Muchy

Teorie socjologiczne interpretują i wyjaśniają ogólne procesy społeczne w oparciu o różne modele świata ludzkiego. W serii Współczesne Teorie Socjologiczne publikujemy najważniejsze dzieła reprezentujące te wizje rzeczywistości społecznej, które okazały się szczególnie znaczące po II wojnie światowej, i które uważamy za istotne do dzisiaj. Interesują nas również koncepcje socjologiczne będące przedmiotem debaty na przełomie XX i XXI wieku. To właśnie współczesna klasyka socjologiczna pozwala nam lepiej zrozumieć dzisiejszy i przyszły świat.
Janusz Mucha

Szczegóły produktu
NOM76880105

Opis

Tytuł
Nowe perspektywy teorii socjologicznej
Podtytuł
Wybór tekstów
Redakcja
Aleksander Manterys, Janusz Mucha, przy współpracy Michała Kaczmarczyka
Wydawnictwo
NOMOS (Zakład Wydawniczy NOMOS Sp. z o.o.)
Rok wydania
2010
Format
B-5
Oprawa
TW-twarda
Liczba stron
627
Wersja językowa
polska
ISBN/ISSN/ISMN
978-83-7688-010-5
EAN/UPC
9788376880105
Stan
nowy
Czas wysyłki
3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności

Specyficzne kody

UPC
978837688010
EAN13
9788376880105
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: UNI24217762

Marka: TAiWPN Universitas

JAK NARODY POROZUMIEWAJĄ SIĘ ZE SOBĄ W KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ I KOMUNIKOWANIU MEDIALNYM Jerzy Mikułowski Pomorski

(0)
Nowe wydanie książki poszerzone zostało o kilka zagadnień jak: teoretyczne spojrzenie na komunikację międzykulturową, media i ich przekształcenia, miejsce kultury w nowoczesnym marketingu oraz zarządzanie kulturą. Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł.
21,00 zł 42,00 zł
Więcej
Zobacz także

Śledź nas na Facebooku