Jesteś u nas pierwszy raz? Kupon rabatowy czeka w koszyku. Zapraszamy

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Marka: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I J.E. Esselmont

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Marka: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY
  • Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY

Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY

POZ
Pozostałe

W jaki sposób reklama "uwodzi" naszą podświadomość?

Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność?

Dlaczego wpływa na nasze zachowanie?

I czy można jej się oprzeć?

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00 zł.

23,00 zł
Brutto
Ilość

Opis

Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama "uwodzi" naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?

Dzięki lekturze tej książki:
- dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw. podświadomego uwodzenia;
- poznasz sposoby nieświadomego oddziaływanie reklam oraz rzeczywistą wielkość wpływu, jaki ma na nas świat reklam;
- zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i w jaki sposób wpływa to na ich skuteczność;
- nauczysz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.

"Nie argumentować, ale uwodzić. Robert Heath - korzystając z dorobku psychologii poznawczej i licznych przykładów - przedstawia sukcesy reklam z pozoru skazanych na porażkę. Za ich powodzeniem stoją czynniki, których odbiorcy sobie nie uświadamiają, a przez to są wobec nich bezbronni. Warto poznać ten punkt widzenia, aby lepiej rozumieć mechanizmy rządzące konsumentami - i lepiej je stosować."
Jacek Szlak
redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Szczegóły produktu
Pozostałe
POZ

Opis

Tytuł
Uwieść podświadomość
Podtytuł
Psychologia reklamy
Autor
Robert Heath
Wydawnictwo
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Miejsce wydania
Sopot
Rok wydania
2014
Format
A-5
Oprawa
MK-miękka
Liczba stron
299
Wersja językowa
polska
ISBN/ISSN/ISMN
978-83-7489-498-2
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: ANT-3542

Marka: Zakład Wydawniczy Nomos

O WIELOŚCI ŚWIATÓW Alfred Schutz

(0)
Współczesne teorie socjologiczne interpretują i wyjaśniają procesy społeczne zachodzące w czasie ostatnich kilkudziesięciu lat. Są one oparte na różnych modelach rzeczywistości społecznej. W serii WTS publikujemy najważniejsze dzieła reprezentujące funkcjonalistyczną, konfliktową i interpretatywną wizję świata społecznego. 
95,00 zł
Więcej

Śledź nas na Facebooku