
Indeks: BAH
Marka: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH
Marka: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: VEGE-93278503
Marka: Hatteria.pl
Indeks: BAH87495343
Marka: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH
Marka: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH87495381
Marka: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Publikacja prezentuje prace z zakresu marketingu politycznego. Poruszono też temat przekształcenia aglomeracji śląskiej w metropolię katowicką i przedstawiono towarzyszące temu procesowi zjawiska polityczne. Monografia skierowana jest do teoretyków marketingu politycznego, jak i praktyków tej dyscypliny, a także polityków. Do jej odbiorców zaliczyć także należy studentów kierunku nauki polityczne, specjalności marketing polityczny.
SPIS TREŚCI:
Edward Chrzan
Marketing polityczny i ocena jego realizacji przez polskie ugrupowania parlamentarne w świetle badań
Jerzy Lech Czarnota
Proces zarządzania marketingiem politycznym
Jolanta Staszewska
Kształtowanie produktu politycznego - znaczenie komunikacji dla clusteringu
Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski
Wykorzystanie środków marketingu bezpośredniego w działalności partii politycznych
Sławomir Kowalski
Wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie komunikacji indywidualnej polityków z potencjalnymi wyborcami
Krzysztof Gajdka
Profesjonalizacja samorządowych kampanii wyborczych
Małgorzata Posyłek
Kampania wyborcza ugrupowań lewicowych w Częstochowie i jej wpływ na wynik wyborów samorządowych
Janusz Klisiński, Zbigniew Widera
Idea związku metropolitalnego miast konurbacji śląskiej i jej wsparcie ze strony marketingu politycznego
Andrzej Pukszta
Pozycja polityczna i gospodarcza metropolii śląskiej jako nowego podmiotu na mapie Polski
Michał Wójcicki
Reklama w plebiscycie śląskim jako przykład wykorzystania marketingu dla celów politycznych
Krystyna Sliwińska, Michał Jaśniok
Działania marketingowe podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym
Opis
Indeks: NOM
Marka: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: ANT
Marka: Pozostałe
Indeks: BYT88587085
Marka: WSEiA w Bytomiu
Indeks: ANT-3218
Marka: Fabryka Słów
Indeks: ANT-1998
Marka: Zysk i S-ka
Indeks: BYT88587290
Marka: WSEiA w Bytomiu
Indeks: ANT-3220
Marka: Krajowa Agencja Wydawnicza (KAW)
Indeks: ANT-3075
Marka: Polska Akademia Umiejętności (PAU)
Indeks: ANT-1377
Marka: Pozostałe
Indeks: BYT88587269
Marka: WSEiA w Bytomiu
Indeks: DIA61203414
Marka: Dialog