Jesteś u nas pierwszy raz? Kupon rabatowy czeka w koszyku. Zapraszamy

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Marka: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I J.E. Esselmont

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Marka: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
Janusz Klisiński (red.) ZASADY I TECHNIKI MARKETINGU POLITYCZNEGO
  • Janusz Klisiński (red.) ZASADY I TECHNIKI MARKETINGU POLITYCZNEGO

Janusz Klisiński (red.) ZASADY I TECHNIKI MARKETINGU POLITYCZNEGO

BYT88587085
19,00 zł
Brutto
Ilość

Opis

Jest to druga publikacja naukowa Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu dotycząca zagadnień z zakresu marketingu politycznego. Obejmuje ona zbiór artykułów pracowników naukowych reprezentujących środowiska politologiczne i ekonomiczne, w tym w szczególności dziedzinę marketingu konsumenckiego i politycznego. Publikacja adresowana jest do reprezentujących różne środowiska akademickie specjalistów marketingu politycznego, jak i konsultantów politycznych i samych polityków.


SPIS TREŚCI:

Wstęp (Janusz Klisiński)

Agnieszka Kasińska-Metryka, Rafał Miernik
Zróbmy to POzytywnie… Kampania parlamentarna Platformy Obywatelskiej w Kielcach w 2007 roku

Krystyna Śliwińska, Michał Jaśniok
Lojalność jako kapitał strategiczny ugrupowania politycznego w strukturze hierarchicznej i sieciowej

Marlena Borowicz
„Czarne slogany” w polskich wyborach parlamentarnych i prezydenckich

Krzysztof Gajdka
Polityk versus media. Przypadek Andrzeja Leppera

Ewa Nowak
Mechanizmy medialnej legitymizacji i delegitymizacji podmiotów rynku politycznego

Zbigniew Widera, Janusz Klisiński
Wprowadzanie zasad marketingu na rynku wyborczym

Mieczysław Dudek, Ewa Sobolewska-Poniedziałek
Public relations w promocji dobra publicznego na przykładzie akcesji Polski do Unii Europejskiej

Jolanta Staszewska
Oddziaływanie władzy politycznej na sieć klastrową

Antoni Molenda
Słowność w polityce – problemy partii populistycznych

Szczegóły produktu
BYT88587085

Opis

Tytuł
Zasady i techniki marketingu politycznego
Redakcja
Janusz Klisiński
Wydawnictwo
WSEiA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
Miejsce wydania
Bytom
Rok wydania
2009
Seria
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu (7)
Format
B-5
Oprawa
MK-miękka
Liczba stron
110
Wersja językowa
polska
ISBN/ISSN/ISMN
978-83-88587-08-5
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku