
Indeks: BAH
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: VEGE-93278503
Wydawca: Hatteria.pl
Indeks: BAH87495343
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH87495381
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Publikacja prezentuje prace z zakresu marketingu politycznego. Poruszono też temat przekształcenia aglomeracji śląskiej w metropolię katowicką i przedstawiono towarzyszące temu procesowi zjawiska polityczne. Monografia skierowana jest do teoretyków marketingu politycznego, jak i praktyków tej dyscypliny, a także polityków. Do jej odbiorców zaliczyć także należy studentów kierunku nauki polityczne, specjalności marketing polityczny.
SPIS TREŚCI:
Edward Chrzan
Marketing polityczny i ocena jego realizacji przez polskie ugrupowania parlamentarne w świetle badań
Jerzy Lech Czarnota
Proces zarządzania marketingiem politycznym
Jolanta Staszewska
Kształtowanie produktu politycznego - znaczenie komunikacji dla clusteringu
Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski
Wykorzystanie środków marketingu bezpośredniego w działalności partii politycznych
Sławomir Kowalski
Wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie komunikacji indywidualnej polityków z potencjalnymi wyborcami
Krzysztof Gajdka
Profesjonalizacja samorządowych kampanii wyborczych
Małgorzata Posyłek
Kampania wyborcza ugrupowań lewicowych w Częstochowie i jej wpływ na wynik wyborów samorządowych
Janusz Klisiński, Zbigniew Widera
Idea związku metropolitalnego miast konurbacji śląskiej i jej wsparcie ze strony marketingu politycznego
Andrzej Pukszta
Pozycja polityczna i gospodarcza metropolii śląskiej jako nowego podmiotu na mapie Polski
Michał Wójcicki
Reklama w plebiscycie śląskim jako przykład wykorzystania marketingu dla celów politycznych
Krystyna Sliwińska, Michał Jaśniok
Działania marketingowe podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym
Opis
Indeks: ANT-1251
Wydawca: Studio Emka
Indeks: ANT-4921-W
Wydawca: Pozostałe
Indeks: ANT
Wydawca: Pozostałe
Indeks: ANT425
Indeks: NOM76880259
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: ANT-3083
Wydawca: Kolegium Europy Wschodniej im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego
Indeks: BYT88587676
Wydawca: WSEiA w Bytomiu
Indeks: AKA
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Indeks: ANT-4715-M
Wydawca: Pozostałe
Indeks: ANT
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Indeks: ANT-1672
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: ANT-1488
Wydawca: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne (PWE)
Indeks: ANT-3082
Wydawca: Kolegium Europy Wschodniej im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego
Indeks: AVA
Wydawca: Wydawnictwo Avalon
Indeks: ANW92611448
Wydawca: Pozostałe