• przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • Dostawa

    Polska:
    - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Orlen Paczka: 14 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł
    - Odbiór osobisty w Krakowie: 0 zł

    Europa/UE:
    - Poczta Polska: od 30 zł
    - Kurier DPD (Europa): od 59,90 zł
    - Inpost International: od 49,90 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH87495329

Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í

MODLITWY BAHA'I (okładka kolor: niebieskoszary)

(2)
Modlitwy bahaickie są ważnym elementem duchowej praktyki wyznawców wiary bahaickiej. Służą one jako narzędzie do nawiązywania osobistej więzi z Bogiem, wyrażania wdzięczności, szukania przewodnictwa oraz wzmacniania duchowej świadomości. Bahaici wierzą, że modlitwa ma moc transformacyjną i może wpływać zarówno na jednostkę, jak i na całe społeczeństwo.
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO
  • Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO

Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO

BYT88587146
WSEiA w Bytomiu
19,00 zł
Brutto
Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

Publikacja prezentuje prace z zakresu marketingu politycznego. Poruszono też temat przekształcenia aglomeracji śląskiej w metropolię katowicką i przedstawiono towarzyszące temu procesowi zjawiska polityczne. Monografia skierowana jest do teoretyków marketingu politycznego, jak i praktyków tej dyscypliny, a także polityków. Do jej odbiorców zaliczyć także należy studentów kierunku nauki polityczne, specjalności marketing polityczny.


SPIS TREŚCI:

Edward Chrzan
Marketing polityczny i ocena jego realizacji przez polskie ugrupowania parlamentarne w świetle badań

Jerzy Lech Czarnota
Proces zarządzania marketingiem politycznym

Jolanta Staszewska
Kształtowanie produktu politycznego - znaczenie komunikacji dla clusteringu

Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski
Wykorzystanie środków marketingu bezpośredniego w działalności partii politycznych

Sławomir Kowalski
Wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie komunikacji indywidualnej polityków z potencjalnymi wyborcami

Krzysztof Gajdka
Profesjonalizacja samorządowych kampanii wyborczych

Małgorzata Posyłek
Kampania wyborcza ugrupowań lewicowych w Częstochowie i jej wpływ na wynik wyborów samorządowych

Janusz Klisiński, Zbigniew Widera
Idea związku metropolitalnego miast konurbacji śląskiej i jej wsparcie ze strony marketingu politycznego

Andrzej Pukszta
Pozycja polityczna i gospodarcza metropolii śląskiej jako nowego podmiotu na mapie Polski

Michał Wójcicki
Reklama w plebiscycie śląskim jako przykład wykorzystania marketingu dla celów politycznych

Krystyna Sliwińska, Michał Jaśniok
Działania marketingowe podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym

Szczegóły produktu
WSEiA w Bytomiu
BYT88587146

Dane szczegółowe:

1) Tytuł
Teoria i praktyka marketingu politycznego
3) Redakcja
Janusz Klisiński
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
WSEiA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
2) Miejsce wydania
Bytom
2) Rok wydania
2008
4) Liczba stron
126
4) Format
B-5
4) Oprawa
miękka (mk)
Seria
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu (4)
ISBN/ISSN/ISMN
978-83-88587-14-6
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: ANT-5241-R

Wydawca: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie

RYNEK PRACY A ROZWÓJ MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W WOJEWÓDZTWIE MAŁOPOLSKIM

(0)
"Należy podkreślić szczególną rolę MśP w tworzeniu miejsc pracy. To głównie w tych przedsiębiorstwach powstają nowe miejsca pracy, odznaczające się relatywnie niskimi kosztami. Zbadanie ich roli w tym zakresie jest przedmiotem niniejszego opracowania". [ze wstępu]
8,00 zł
Więcej

Indeks: NOM88508398

Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos

RELIGIA I NARÓD: INSPIRACJE KATOLICKIE W MYŚLI RUCHU NARODOWEGO W POLSCE WSPÓŁCZESNEJ (1989-2001) Maciej Strutyński

(0)
Autor jest doktorem nauk humanistycznych w Instytucie Religioznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Interesuje się relacjami pomiędzy doktrynami politycznymi a religiami, a także współczesnymi ruchami neopogańskimi. Poza zawodowo interesuje się heraldyką i dziejami Krakowa. Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,60 zł.
30,60 zł
Więcej

Śledź nas na Facebooku