Medicine & Pharmacy

Katarzyna Szalonka MARKETING W APTECE View larger

Katarzyna Szalonka MARKETING W APTECE

CON

New product

1 Item

Warning: Last items in stock!

35,00 zł tax incl.

Data sheet

Title Marketing w aptece
Author Katarzyna Szalonka
Publisher Wydawnictwo Continuo
Published 2005
Size B-5
Cover paperback
Number of pages 100
Language version Polish
ISBN/ISSN/ISMN 83-89629-33-X

More info

Kolejna, po Marketingu na rynku farmaceutycznym praca autorki, badającej rynek farmaceutyczny, która z marketingowego punktu widzenia opisuje mechanizmy zachodzące na rynku aptecznym.

Postępujący proces urynkowienia gospodarki obejmuje swoim zakresem podmioty gospodarujące w różnych sferach życia społecznego. Takim podmiotem rynku jest apteka – ostatnie ogniwo w dystrybucji leków, firma, której rozwój uzależnia się od płynności finansowej, wielkości obrotów i wypracowanych zysków. Zmienia się też rola farmaceuty w aptece. Ewolucja rynku stawia przed nim nowe wymagania – poszerzania wiedzy nie tylko farmaceutycznej i medycznej, ale również wiedzy ekonomicznej – z zakresu zarządzania, finansów, marketingu i technik sprzedaży. Właściciel i kierownik powinien umiejętnie zarządzać apteką prowadząc taką politykę, która gwarantować będzie rozwój i dobrą pozycję na rynku.

Książka kierowana jest do praktyków – właścicieli, kierowników i pracowników aptek oraz do osób przygotowujących się do pracy w branży: studentów farmacji i innych uczelni kształcących specjalistów z dziedziny farmakoekonomiki oraz marketingu.

Write a review
Katarzyna Szalonka MARKETING W APTECE

Katarzyna Szalonka MARKETING W APTECE


Follow us on Facebook