NOM
New product
1 Item Items
Warning: Last items in stock!
Availability date:
Title | Negocjacje pragmatyczne i taktyki perswazji w społeczeństwie informacyjnym |
Author | Michał Pulit |
Publisher | Nomos |
Place of publication | Kraków |
Published | 2013 |
Size | A-5 |
Cover | broszurowa |
Number of pages | 267 |
Language version | Polish |
ISBN/ISSN/ISMN | 978-83-7688-159-1 |
Książka Michała Pulita jest odważną próbą sformułowania nowego paradygmatu w badaniach nad negocjacjami i taktykami perswazji poprzez umieszczenie tych zagadnień w kontekstach teoretycznych prac Ervinga Goffmana oraz wielu innych przedstawicieli interakcjonizmu symbolicznego. Choć punkt wyjścia autora jest czysto teoretyczny, to jego cel jest celem praktycznym i w tym postrzegam wielką zaletę książki. W istotny sposób wzbogaci ona naszą wiedzę z zakresu socjologii i psychologii negocjacji, służyć też może niefachowemu czytelnikowi do zapoznania się z ważnymi i interesującymi teoriami na charakteryzowane wyżej tematy.
Z recenzji prof. dra hab. Jacka Kochanowskiego
Negocjacje pragmatyczne mogą być traktowane jako szczególny przypadek interakcji, kontaktowania się, komunikowania, wzajemnych wpływów, a to już jest problematyka par excellence socjologiczna; więcej, to jest samo jądro współczesnej socjologii, w której, inaczej niż czterdzieści czy pięćdziesiąt lat temu, teoretyzowanie zaczyna się od poziomu podstawowego – interakcji wchodzących w relacje podmiotów działania. Bardzo dobrze się stało, że autor pracy przyjął tę strategię badawczą.
Z recenzji prof. dra hab. Andrzeja Szpocińskiego
O autorze
MICHAŁ PULIT, doktor nauk społecznych w zakresie socjologii (specjalizacja w mikrosocjologii). Wykładowca Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Trener prowadzący szkolenia w zakresie negocjacji, taktyk wywierania wpływu na ludzi oraz komunikacji interpersonalnej. Naukowo zainteresowany teorią interakcjonistyczną, tematyką perswazji i negocjacji.