
Indeks: BAH
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: VEGE-93278503
Wydawca: Hatteria.pl
Indeks: BAH87495343
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH87495381
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
SPIS TREŚCI:
Pozycja strategiczna klubów piłki nożnej Orange Ekstraklasy na Górnym Śląsku i w Zagłębiu / Janusz Klisiński, Zbigniew Widera Elementy potencjalnego produktu turystycznego o specyfice sportowej na przykładzie wyjazdowych meczów piłki nożnej / Piotr Wojdakowski, Bartosz Krawczyński Marketingowe aspekty sportu żużlowego na przykładzie "CKM Złomrex Włókniarz Częstochowa" / Anna Kurzak, Sławomir Kowalski Zarządzanie publiczną infrastrukturą sportową na przykładzie Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sportu "Stadion Śląski" w Chorzowie / Marek Szczerbowski Wpływ propagowania nordic walking na rozwój produktu sportowo-rekreacyjnego / Izabella Sowier-Kasprzyk, Edward Chrzan Promowanie sportu osób niepełnosprawnych przez Zrzeszenie Sportowe "Start" (1953-2008) / Jan Ślężyński, Wojciech Seidel, Alicja Wołyńska-Ślężyńska Wybrane imprezy kultury fizycznej jako elementy rynku turystyki sportowej / Andrzej Hadzik Promowanie Szczyrku jako ośrodka turystyki sportowej / Ilona Ślężyńska, Włodzimierz Kramarz, Marzena Ślężyńska Tatrzańskie szlaki turystyczne jako produkt marketingowy / Edward Chrzan, Izabella Sowier-Kasprzyk Doświadczenia regionu częstochowskiego w kształtowaniu produktu turystyki sportowej / Regina Dyjak Off-road jako sport ekstremalny i jego rozwój w ramach turystyki aktywnej w północnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej / Izabella Sowier-Kasprzyk, Damian Zacharski
Opis
Indeks: ANT
Wydawca: Pozostałe
Indeks: ANT-2077
Wydawca: Pozostałe
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: ANT-2221
Wydawca: Pozostałe
Indeks: AKA
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Indeks: ANT-2233
Wydawca: Zysk i S-ka
Indeks: DIA
Wydawca: Wydawnictwo Akademickie Dialog
Indeks: ANT-3084
Wydawca: Kolegium Europy Wschodniej im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego