Jeśli trafiła(e)ś tu szukając konkretnego produktu, ale prowadzący do niego link nie zadziałał, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie. Dziękujemy!

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
MARKETING W SPORCIE I TURYSTYCE SPORTOWEJ Janusz Klisiński
  • MARKETING W SPORCIE I TURYSTYCE SPORTOWEJ Janusz Klisiński

MARKETING W SPORCIE I TURYSTYCE SPORTOWEJ Janusz Klisiński

BYT88587290
WSEiA w Bytomiu
22,00 zł
Brutto
Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

SPIS TREŚCI:

Pozycja strategiczna klubów piłki nożnej Orange Ekstraklasy na Górnym Śląsku i w Zagłębiu / Janusz Klisiński, Zbigniew Widera Elementy potencjalnego produktu turystycznego o specyfice sportowej na przykładzie wyjazdowych meczów piłki nożnej / Piotr Wojdakowski, Bartosz Krawczyński Marketingowe aspekty sportu żużlowego na przykładzie "CKM Złomrex Włókniarz Częstochowa" / Anna Kurzak, Sławomir Kowalski Zarządzanie publiczną infrastrukturą sportową na przykładzie Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sportu "Stadion Śląski" w Chorzowie / Marek Szczerbowski Wpływ propagowania nordic walking na rozwój produktu sportowo-rekreacyjnego / Izabella Sowier-Kasprzyk, Edward Chrzan Promowanie sportu osób niepełnosprawnych przez Zrzeszenie Sportowe "Start" (1953-2008) / Jan Ślężyński, Wojciech Seidel, Alicja Wołyńska-Ślężyńska Wybrane imprezy kultury fizycznej jako elementy rynku turystyki sportowej / Andrzej Hadzik Promowanie Szczyrku jako ośrodka turystyki sportowej / Ilona Ślężyńska, Włodzimierz Kramarz, Marzena Ślężyńska Tatrzańskie szlaki turystyczne jako produkt marketingowy / Edward Chrzan, Izabella Sowier-Kasprzyk Doświadczenia regionu częstochowskiego w kształtowaniu produktu turystyki sportowej / Regina Dyjak Off-road jako sport ekstremalny i jego rozwój w ramach turystyki aktywnej w północnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej / Izabella Sowier-Kasprzyk, Damian Zacharski

Szczegóły produktu
WSEiA w Bytomiu
BYT88587290

Opis

1) Tytuł
Marketing w sporcie i turystyce sportowej
3) Redakcja
Janusz Klisiński
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
WSEiA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
2) Miejsce wydania
Bytom
2) Rok wydania
2009
4) Liczba stron
124
4) Format
B-5
4) Oprawa
miękka (mk)
4) Seria
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu (6)
5) Czas wysyłki
3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności
5) GPSR
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
6) Stan
nowy
6) ISBN/ISSN/ISMN
978-83-88587-29-0
6) EAN
9788388587290
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku