
Indeks: BAH
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: VEGE-93278503
Wydawca: Hatteria.pl
Indeks: BAH87495343
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
Indeks: BAH87495381
Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce
O autorze
Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge.
O książce:
Druga część trylogii Marketingowa strategia firmy typu holdingowego nosi tytuł Strategia działalności gospodarczej i strategia marketingowa i nawiązuje do pierwszej części w formie odrębnej książki. Jej celem jest wyjaśnienie konwergencji rozwoju zarządzania i marketingu, pokazuje "interface" między tymi dyscyplinami, które dzisiaj, przy budowaniu działającej z powodzeniem firmy, nie mogą istnieć oddzielnie. Pojawiła się również potrzeba usystematyzowania strategii działalności gospodarczej w logiczne związki i całości, z bezpośrednim przejściem do metodyki tworzenia strategii marketingowej.
Opis
Indeks: ANT-3082
Wydawca: Kolegium Europy Wschodniej im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego
Indeks: ANT-4897-Z
Wydawca: Wydawnictwo Akademickie Dialog
Indeks: ANT-5199-T
Wydawca: Wydawnictwo Czerwone i Czarne
Indeks: ANT-1251
Wydawca: Studio Emka
Indeks: ANT-4550-P
Wydawca: Pozostałe
Indeks: BYT88587290
Wydawca: WSEiA w Bytomiu
Indeks: IMP88030477
Wydawca: Pozostałe
Indeks: BYT8858765x
Wydawca: WSEiA w Bytomiu
Indeks: AKA
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Indeks: ANT
Wydawca: Instytut Wydawniczy Związków Zawodowych
Indeks: ANT-792
Wydawca: Agencja Wydawnicza Placet
Indeks: UNI24217113
Wydawca: TAiWPN Universitas
Indeks: ANT-5149-Z
Wydawca: Pozostałe
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos