
Indeks: BAH
Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í
Zamawianie
Dostawa
Indeks: BAH
Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í
Indeks: VEGE-93278503
Wydawca: Hatteria.pl
Indeks: BAH87495343
Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í
Indeks: BAH87495329
Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í
Indeks: BAH
Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í
O autorze
Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge.
O książce:
Druga część trylogii Marketingowa strategia firmy typu holdingowego nosi tytuł Strategia działalności gospodarczej i strategia marketingowa i nawiązuje do pierwszej części w formie odrębnej książki. Jej celem jest wyjaśnienie konwergencji rozwoju zarządzania i marketingu, pokazuje "interface" między tymi dyscyplinami, które dzisiaj, przy budowaniu działającej z powodzeniem firmy, nie mogą istnieć oddzielnie. Pojawiła się również potrzeba usystematyzowania strategii działalności gospodarczej w logiczne związki i całości, z bezpośrednim przejściem do metodyki tworzenia strategii marketingowej.
Dane szczegółowe:
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: AVA
Wydawca: Wydawnictwo Avalon
Indeks: ANT-5363-R
Wydawca: Państwowy Instytut Wydawniczy (PIW)
Indeks: ANT-3019
Wydawca: Pozostałe
Indeks: ANT-4567-M
Wydawca: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne (PWE)
Indeks: ANT
Wydawca: Pozostałe
Indeks: UNI
Wydawca: TAiWPN Universitas
Indeks: NOM76880259
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: PLA85428321
Wydawca: Agencja Wydawnicza Placet
Indeks: ANT-4730-P
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Indeks: ANT
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Indeks: AKA
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Indeks: NOM76883816
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: DIA61203414
Wydawca: Wydawnictwo Akademickie Dialog
Indeks: ANT-5057-O
Wydawca: Pozostałe
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
check_circle
check_circle