Jeśli trafiła(e)ś tu szukając konkretnego produktu, ale prowadzący do niego link nie zadziałał, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie. Dziękujemy!

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
  • Wyprzedaż!
  • Rabat
ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY
  • ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Tadeusz Sztucki

PLA85428321

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł.

49,00 zł
20,00 zł Zniżka 29,00 zł
Brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 20,00 zł

Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

Praktyczne wykorzystanie marketingu uzależnione jest od znajomości i zrozumienia nowych pojęć oraz terminów wypracowanych i stosowanych w dziedzinie marketingowego myślenia i działania. Sprostanie temu zadaniu wcale nie musi być proste, jednak oparcie swoich działań na wypracowanej i zgromadzonej wiedzy marketingowej z pewnością stanowi ułatwienie w osiągnięciu zamierzonego celu.

Marketing staje się w coraz większym stopniu filozofią przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych oraz ich efektywnego działania. Jest ważnym przedmiotem nauczania na kursach biznesu oraz w wyższych szkołach zarządzania i marketingu.

Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników.

Dla przyszłych przedsiębiorców i menedżerów, zgłębiających w różnych formach szkolenia oraz praktycznego działania wiedzę o marketingu, stanowi ona wysoce sprawne narzędzie uczenia się i unikania błędów w rozumieniu pojęć i terminów. Obejmuje ona w możliwie najszerszym zakresie problematykę teorii i praktyki marketingu z dziedziny ekonomii, socjologii, psychologii oraz zarządzania.

Nie stanowi ona jedynie zbioru definicji i cytatów, lecz wskazuje propozycje praktycznego wykorzystania wiedzy w niej zawartej.

Szczegóły produktu
PLA85428321

Opis

1) Tytuł
Encyklopedia Marketingu
1) Podtytuł
Definicje. Zasady. Metody
1) Autor
Tadeusz Sztucki
1) Wersja językowa
polska
2) Wydawnictwo
Placet
2) Miejsce wydania
Warszawa
2) Rok wydania
1998
2) Numer wydania
1
4) Liczba stron
352
4) Format
B-5
4) Oprawa
twarda
5) Czas wysyłki
3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności
6) ISBN/ISSN/ISMN
83-85428-32-1
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: ANT-4901-M

Wydawca: Pozostałe

MEYERS KONVERSATIONS-LEXIKON. EIN NACHSCHLAGEWERK DES ALLGEMEINEN WIESENS. VIERTER BAND

(0)
Meyers Konversations-Lexikon.EinNachschlagewerk des allgemeinen Wissens.Fünfte, gänzlich neubearbeitete Auflage.Mit ungefähr 10,000 Abbildungen im Tert und auf über 1000 Bildertafeln, Karten und Plänen.Vierter Band.Chemille bis Dingelstedt.Neuer Abdruck.Leipzig und Wien. Bibliographisches Institut.1895.
185,00 zł
Więcej

Śledź nas na Facebooku