Jeśli trafiła(e)ś tu szukając konkretnego produktu, ale prowadzący do niego link nie zadziałał, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie. Dziękujemy!

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3 Stefan Kassay
  • MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3 Stefan Kassay

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3 Stefan Kassay

AKA
57,20 zł
Brutto
Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

O autorze

Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge.

Szczegóły produktu
AKA

Opis

1) Tytuł
Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz.3
1) Podtytuł
Zarządzenie marketingiem strategicznym
1) Autor
Stefan Kassay
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
Księgarnia Akademicka
2) Rok wydania
2005
4) Liczba stron
245
4) Format
A-5
4) Oprawa
miękka (mk)
6) ISBN/ISSN/ISMN
83-7188-786-8
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku