Jesteś u nas pierwszy raz? Kupon rabatowy czeka w koszyku. Zapraszamy

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Marka: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I J.E. Esselmont

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Marka: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
WSPÓŁCZESNA POLSKA REKLAMA PRASOWA. CO MÓWIĄ REKLAMY, ICH TWÓRCY I ODBIORCY? Kamil Łuczaj
  • WSPÓŁCZESNA POLSKA REKLAMA PRASOWA. CO MÓWIĄ REKLAMY, ICH TWÓRCY I ODBIORCY? Kamil Łuczaj

WSPÓŁCZESNA POLSKA REKLAMA PRASOWA. CO MÓWIĄ REKLAMY, ICH TWÓRCY I ODBIORCY? Kamil Łuczaj

NOM76884080
45,00 zł
Brutto
Ilość

Opis

Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (...). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej również stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i często też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. (...) Profesjonaliści znajdą w niej wiele cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków oraz osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć!

Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej
Kamil Łuczaj – socjolog kultury specjalizujący się w badaniach jakościowych i analizie mediów. Laureat Nagrody im. Floriana Znanieckiego. W 2016 roku obronił rozprawę doktorską w Instytucie Socjologii UJ. Obecnie związany z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie.
Szczegóły produktu
NOM76884080

Opis

Tytuł
Współczesna polska reklama prasowa
Podtytuł
Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?
Autor
Kamil Łuczaj
Wydawnictwo
NOMOS (Zakład Wydawniczy NOMOS Sp. z o.o.)
Miejsce wydania
Kraków (Małopolska)
Rok wydania
2016
Format
A-5
Oprawa
MK-miękka
Liczba stron
370
Wersja językowa
polska
ISBN/ISSN/ISMN
978-83-7688-408-0

Specyficzne kody

UPC
978837688408
EAN13
9788376884080
Załączniki
Pliki do pobrania
Współczesna polska reklama

Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy? - spis treści i wprowadzenie.pdf

Pliki do pobrania (144.06KB)
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: UNI24217762

Marka: TAiWPN Universitas

JAK NARODY POROZUMIEWAJĄ SIĘ ZE SOBĄ W KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ I KOMUNIKOWANIU MEDIALNYM Jerzy Mikułowski Pomorski

(0)
Nowe wydanie książki poszerzone zostało o kilka zagadnień jak: teoretyczne spojrzenie na komunikację międzykulturową, media i ich przekształcenia, miejsce kultury w nowoczesnym marketingu oraz zarządzanie kulturą. Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł.
21,00 zł 42,00 zł
Więcej

Śledź nas na Facebooku