Jesteś u nas pierwszy raz? Kupon rabatowy czeka w koszyku. Zapraszamy

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Marka: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I J.E. Esselmont

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Marka: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
  • Wyprzedaż!
  • Rabat
ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY
  • ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Tadeusz Sztucki

PLA85428321

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł.

49,00 zł
20,00 zł Zniżka 29,00 zł
Brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 20,00 zł

Ilość

Opis

Praktyczne wykorzystanie marketingu uzależnione jest od znajomości i zrozumienia nowych pojęć oraz terminów wypracowanych i stosowanych w dziedzinie marketingowego myślenia i działania. Sprostanie temu zadaniu wcale nie musi być proste, jednak oparcie swoich działań na wypracowanej i zgromadzonej wiedzy marketingowej z pewnością stanowi ułatwienie w osiągnięciu zamierzonego celu.

Marketing staje się w coraz większym stopniu filozofią przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych oraz ich efektywnego działania. Jest ważnym przedmiotem nauczania na kursach biznesu oraz w wyższych szkołach zarządzania i marketingu.

Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników.

Dla przyszłych przedsiębiorców i menedżerów, zgłębiających w różnych formach szkolenia oraz praktycznego działania wiedzę o marketingu, stanowi ona wysoce sprawne narzędzie uczenia się i unikania błędów w rozumieniu pojęć i terminów. Obejmuje ona w możliwie najszerszym zakresie problematykę teorii i praktyki marketingu z dziedziny ekonomii, socjologii, psychologii oraz zarządzania.

Nie stanowi ona jedynie zbioru definicji i cytatów, lecz wskazuje propozycje praktycznego wykorzystania wiedzy w niej zawartej.

Szczegóły produktu
PLA85428321

Opis

Tytuł
Encyklopedia Marketingu
Podtytuł
Definicje. Zasady. Metody
Autor
Tadeusz Sztucki
Wydawnictwo
Placet
Miejsce wydania
Warszawa
Rok wydania
1998
Format
B-5
Oprawa
twarda
Liczba stron
352
Wersja językowa
polska
Numer wydania
1
ISBN/ISSN/ISMN
83-85428-32-1
Czas wysyłki
3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku