Jeśli trafiła(e)ś tu szukając konkretnego produktu, ale prowadzący do niego link nie zadziałał, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie. Dziękujemy!

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY
  • Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY

Robert Heath UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ. PSYCHOLOGIA REKLAMY

POZ
Pozostałe

W jaki sposób reklama "uwodzi" naszą podświadomość?

Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność?

Dlaczego wpływa na nasze zachowanie?

I czy można jej się oprzeć?

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,00 zł.

23,00 zł
Brutto
Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama "uwodzi" naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?

Dzięki lekturze tej książki:
- dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw. podświadomego uwodzenia;
- poznasz sposoby nieświadomego oddziaływanie reklam oraz rzeczywistą wielkość wpływu, jaki ma na nas świat reklam;
- zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i w jaki sposób wpływa to na ich skuteczność;
- nauczysz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.

"Nie argumentować, ale uwodzić. Robert Heath - korzystając z dorobku psychologii poznawczej i licznych przykładów - przedstawia sukcesy reklam z pozoru skazanych na porażkę. Za ich powodzeniem stoją czynniki, których odbiorcy sobie nie uświadamiają, a przez to są wobec nich bezbronni. Warto poznać ten punkt widzenia, aby lepiej rozumieć mechanizmy rządzące konsumentami - i lepiej je stosować."
Jacek Szlak
redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Szczegóły produktu
Pozostałe
POZ

Opis

1) Tytuł
Uwieść podświadomość
1) Podtytuł
Psychologia reklamy
1) Autor
Robert Heath
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
2) Miejsce wydania
Sopot
2) Rok wydania
2014
4) Liczba stron
299
4) Format
A-5
4) Oprawa
miękka (mk)
6) ISBN/ISSN/ISMN
978-83-7489-498-2
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: BAH/NOM85527060

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

ZIEMIA JEST JEDNYM KRAJEM John Huddleston

(0)
Książka nawiązuje do jednej z fundamentalnych zasad wiary bahaickiej: jedności ludzkości. Tytuł książki pochodzi od słynnego cytatu Bahá’u’lláha, założyciela religii bahaickiej, który powiedział: "Ziemia jest jednym krajem, a ludzkość jej obywatelami". Ta idea stanowi centralny punkt bahaickich nauk i jest głęboko rozwijana w książce Huddlestona.
7,00 zł
Więcej

Śledź nas na Facebooku