• przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • Dostawa

    Polska:
    - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Orlen Paczka: 14 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł
    - Odbiór osobisty w Krakowie: 0 zł

    Europa/UE:
    - Poczta Polska: od 30 zł
    - Kurier DPD (Europa): od 59,90 zł
    - Inpost International: od 49,90 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH87495329

Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í

MODLITWY BAHA'I (okładka kolor: niebieskoszary)

(2)
Modlitwy bahaickie są ważnym elementem duchowej praktyki wyznawców wiary bahaickiej. Służą one jako narzędzie do nawiązywania osobistej więzi z Bogiem, wyrażania wdzięczności, szukania przewodnictwa oraz wzmacniania duchowej świadomości. Bahaici wierzą, że modlitwa ma moc transformacyjną i może wpływać zarówno na jednostkę, jak i na całe społeczeństwo.
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
NEGOCJACJE PRAGMATYCZNE I TAKTYKI PERSWAZJI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM Michał Pulit
  • NEGOCJACJE PRAGMATYCZNE I TAKTYKI PERSWAZJI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM Michał Pulit

NEGOCJACJE PRAGMATYCZNE I TAKTYKI PERSWAZJI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM Michał Pulit

NOM
39,00 zł
Brutto
Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

Książka Michała Pulita jest odważną próbą sformułowania nowego paradygmatu w badaniach nad negocjacjami i taktykami perswazji poprzez umieszczenie tych zagadnień w kontekstach teoretycznych prac Ervinga Goffmana oraz wielu innych przedstawicieli interakcjonizmu symbolicznego. Choć punkt wyjścia autora jest czysto teoretyczny, to jego cel jest celem praktycznym i w tym postrzegam wielką zaletę książki. W istotny sposób wzbogaci ona naszą wiedzę z zakresu socjologii i psychologii negocjacji, służyć też może niefachowemu czytelnikowi do zapoznania się z ważnymi i interesującymi teoriami na charakteryzowane wyżej tematy.

Z recenzji prof. dra hab. Jacka Kochanowskiego

Negocjacje pragmatyczne mogą być traktowane jako szczególny przypadek interakcji, kontaktowania się, komunikowania, wzajemnych wpływów, a to już jest problematyka par excellence socjologiczna; więcej, to jest samo jądro współczesnej socjologii, w której, inaczej niż czterdzieści czy pięćdziesiąt lat temu, teoretyzowanie zaczyna się od poziomu podstawowego – interakcji wchodzących w relacje podmiotów działania. Bardzo dobrze się stało, że autor pracy przyjął tę strategię badawczą.

Z recenzji prof. dra hab. Andrzeja Szpocińskiego


O autorze:
MICHAŁ PULIT, doktor nauk społecznych w zakresie socjologii (specjalizacja w mikrosocjologii). Wykładowca Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Trener prowadzący szkolenia w zakresie negocjacji, taktyk wywierania wpływu na ludzi oraz komunikacji interpersonalnej. Naukowo zainteresowany teorią interakcjonistyczną, tematyką perswazji i negocjacji.

Szczegóły produktu
NOM

Dane szczegółowe:

1) Tytuł
Negocjacje pragmatyczne i taktyki perswazji w społeczeństwie informacyjnym
1) Autor
Michał Pulit
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
Nomos
2) Miejsce wydania
Kraków (Małopolska)
2) Rok wydania
2013
4) Liczba stron
267
4) Format
A-5
4) Oprawa
broszurowa
6) ISBN/ISSN/ISMN
978-83-7688-159-1
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: NOM76881126

Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos

MIŁOŚĆ EROTYCZNA W PROCESIE CYWILIZACJI Katarzyna Suwada

(0)
W odróżnieniu od wielu innych badaczy, autorka nie podąża za modą, nie ulega egzaltacji okruchami codzienności, lecz – zafascynowana koncepcją Eliasa – szuka regularności określających późnonowoczesny porządek społeczny. Miłość erotyczna, choć zabrzmi to cokolwiek dziwacznie, to pretekst do solidnej roboty teoretycznej, podpartej znajomością piśmiennictwa...
39,00 zł
Więcej

Indeks: ANT-3194

Wydawca: Dom Wydawniczy Bellona

TOKSYCZNI LUDZIE Bernard Stamateas

(0)
Wszyscy każdego dnia spotykamy osoby toksyczne. Nie sposób tego uniknąć. Któż z nas nie miał do czynienia z szefem-tyranem, wścibskim sąsiadem, zawistnym współpracownikiem lub pełnym pretensji członkiem rodziny? Któż nie był zmuszony stawić czoła kłamcom, bufonom, cholerykom, defetystom? Kontakt z takimi ludźmi wiąże się zawsze z dużym dyskomfortem, a...
15,00 zł
Więcej

Indeks: BAH/NOM85527060

Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos

ZIEMIA JEST JEDNYM KRAJEM John Huddleston

(0)
Książka nawiązuje do jednej z fundamentalnych zasad wiary bahaickiej: jedności ludzkości. Tytuł książki pochodzi od słynnego cytatu Bahá’u’lláha, założyciela religii bahaickiej, który powiedział: "Ziemia jest jednym krajem, a ludzkość jej obywatelami". Ta idea stanowi centralny punkt bahaickich nauk i jest głęboko rozwijana w książce Huddlestona.
7,00 zł
Więcej

Indeks: UNI24217762

Wydawca: TAiWPN Universitas

JAK NARODY POROZUMIEWAJĄ SIĘ ZE SOBĄ W KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ I KOMUNIKOWANIU MEDIALNYM Jerzy Mikułowski Pomorski

(0)
Nowe wydanie książki poszerzone zostało o kilka zagadnień jak: teoretyczne spojrzenie na komunikację międzykulturową, media i ich przekształcenia, miejsce kultury w nowoczesnym marketingu oraz zarządzanie kulturą. Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł.
21,00 zł 42,00 zł
Więcej

Śledź nas na Facebooku