Jeśli trafiła(e)ś tu szukając konkretnego produktu, ale prowadzący do niego link nie zadziałał, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie. Dziękujemy!

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
ZAUFAĆ MEDIOM? ANALIZA MECHANIZMÓW SAMOOPISU PRASY W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH Aleksandra Wagner
  • ZAUFAĆ MEDIOM? ANALIZA MECHANIZMÓW SAMOOPISU PRASY W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH Aleksandra Wagner

ZAUFAĆ MEDIOM? ANALIZA MECHANIZMÓW SAMOOPISU PRASY W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH Aleksandra Wagner

NOM
40,95 zł
Brutto
Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

Praca Autorki stanowi cenny wkład w rozwój nie tylko polskich badań nad rozwijającym się społeczeństwem medialnym oraz jego związkami z całym systemem medialnym, ale również może być interesującym źródłem do dalszych badań w tym kierunku. Jej ustalenia mają także wartość praktyczną dla rozwoju i funkcjonowania rodzimej mediosfery. [...] Książka ukazuje nie tylko nowe perspektywy i kierunki myślenia o polskich mediach, ale stwarza możliwość ich współmiernego potraktowania w stosunku do mediów europejskich, jak i systemów mediów globalnych.
[Z recenzji dra hab. Ignacego Fiuta]

Monografia dr Aleksandry Wagner jest ważnym socjologicznym przedsięwzięciem naukowym – przedstawieniem teorii mediów w ujęciu znanego i uznanego socjologa niemieckiego Niklasa Luhmanna wraz z jej konkretyzacją na przykładzie analizy działania polskich mediów masowych. [...] W sumie otrzymujemy pracę ciekawa i oryginalną, rzucającą nowe i intrygujące światło na ważny problem funkcjonowania prasy w społeczeństwie rodzącej się i rozwijającej demokracji.
[Z recenzji prof. dra hab. Tomasza Goban-Klasa]

W atrtykułach "Faktu" zaobserwować można działania obronne. Skierowane są przede wszystkim przeciwko "Gazecie Wyborczej", postrzeganej jako bezpośrednia konkurencja. Pomimo że wystąpienia przeciwko Michnikowi prezentowane są jako kwestionowanie określonego modelu pracy zaangażowanej i walczącej o rząd dusz, wydaje się, że u podstaw tego rodzaju wypowiedzi leży motywacja ekonomiczna wydawcy. "Fakt" reprodukuje założenia strategii stosowanej przez prasę opiniotwórczą wobec Radia Maryja. "Gazecie Wyborczej" zarzuca więc dążenie do władzy i propagandę. Ciekawe, że bronią wymierzoną w wizerunek znów jest Radio Maryja. Następuje więc wzmocnienie pozycjonowania Radia Maryja w obrębie systemu.
[Fragment książki]


Aleksandra Wagner, socjolog, adiunkt w Zakładzie Socjologii Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego i wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół socjologii komunikowania masowego, przemian współczesnych mediów i ich roli we współczesnych społeczeństwach. W swoich pracach zwraca szczególną uwagę na funkcjonowanie mediów w sytuacjach kryzysowych oraz na relacje między problemami społecznymi a ich medialnymi reprezentacjami. Obecnie prowadzi badania nad społecznymi reprezentacjami kryzysu energetycznego w polskich mediach.


ISBN 978-83-7688-033-4

Szczegóły produktu
NOM

Opis

1) Tytuł
Zaufać mediom?
1) Podtytuł
Analiza mechanizmów samoopisu prasy w sytuacji kryzysowych
1) Autor
Aleksandra Wagner
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
Zakład Wydawniczy NOMOS
2) Miejsce wydania
Kraków (Małopolska)
2) Rok wydania
2010
4) Liczba stron
296
4) Format
A-5
4) Oprawa
miękka (mk)
6) ISBN/ISSN/ISMN
978-83-7688-033-4
6) EAN
9788376880334
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku