
Indeks: BAH
Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í
Zamawianie
Dostawa
Indeks: BAH
Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í
Indeks: VEGE-93278503
Wydawca: Hatteria.pl
Indeks: BAH87495343
Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í
Indeks: BAH87495329
Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í
Indeks: BAH
Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í
Pierwsze w literaturze polskiej empiryczne opracowanie media eventu na przykładzie Światowych Dni Młodzieży, nie mające wielu odpowiedników w literaturze światowej.
[z okładki]
„Jest to pierwsze w literaturze polskiej tego typu empiryczne opracowanie media eventu na przykładzie Światowych Dni Młodzieży, nie mające wielu odpowiedników w literaturze światowej. (…) Opracowanie „Światowe Dni Młodzieży …” wnosi wiele nowych ujęć zarówno do socjologii zachowań zbiorowych, jak i do socjologii religii. W pełni legitymizuje nową subdyscyplinę socjologiczną, a mianowicie, socjologię eventów, a zarazem stanowi pierwsze w Polsce studium empiryczne z zakresu tej dyscypliny (wcześniej badano jedynie eventy marketingowe). Może ono przyczynić się do przyspieszenia podejmowania badań nad innymi rodzajami eventów, w końcu do opracowania ogólnej teorii eventu. (…)
Autorka charakteryzuje się znaczną oryginalnością i swoistą świeżością w interpretacji osiągnięć klasyków socjologii i współczesnych socjologów religii. Autorka pracy o Światowych Dniach Młodzieży prezentuje typ solidnego badacza społecznego, który pozostaje w stałym kontakcie z literaturą światową i polską w dziedzinie, którą reprezentuje. Opublikowana książka przyczyni się z pewnością do zdynamizowania polskich badań socjologicznych nad eventami, a także do dalszego rozwoju polskiej socjologii religii”.
Z recenzji prof. zw. dr. hab. Janusza Mariańskiego
Ewa Stachowska – doktor socjologii, pracownik w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego. Obszary zainteresowań: socjologia religii i kultury, relacje między religią a ekonomią, kulturą konsumpcyjną i mediami. Zajmuje się zmianami religijności i funkcjonowaniem organizacji religijnych w warunkach kultury konsumpcyjnej i rynku oraz marketingiem religijnym.
Autorka kilkudziesięciu artykułów z tego zakresu. Redaktorka książki Kościoły i wspólnoty chrześcijańskie w przestrzeni społecznej w Polsce i na świecie; współredaktorka publikacji: Brazil – Poland. Focus on Religion; tematycznych tomów kwartalnika „Przegląd Religioznawczy”: Religion and contemporary culture i Religion and religiosity in Polish context. Sekretarz naukowy Polskiego Towarzystwa Religioznawczego, sekretarz redakcji „Przeglądu Religioznawczego”.
Dane szczegółowe:
Specyficzne kody
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: UNI24226740
Wydawca: TAiWPN Universitas
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: NOM76885551
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: NOM76883816
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: ANT-2899
Wydawca: Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Indeks: ANT-5433-O
Wydawca: Pozostałe
Indeks: NOM76884851
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: NOM
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: IMP73089501
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Indeks: NOM88508342
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Indeks: NOM76880099
Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos
Pierwsze w literaturze polskiej empiryczne opracowanie media eventu na przykładzie Światowych Dni Młodzieży, nie mające wielu odpowiedników w literaturze światowej.
check_circle
check_circle