Jeśli trafiła(e)ś tu szukając konkretnego produktu, ale prowadzący do niego link nie zadziałał, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie. Dziękujemy!

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
WODA Z MÓZGU. MANIPULACJA W MEDIACH [antykwariat]
  • WODA Z MÓZGU. MANIPULACJA W MEDIACH [antykwariat]

WODA Z MÓZGU. MANIPULACJA W MEDIACH

ANT-1943
Pozostałe

Jak się ustrzec medialnej manipulacji? Jak nie pogubić się w gączu informacji, którymi media codziennie zalewają nasze umysły? Wreszcie jak być świadomym konsumentem mediów? 

39,00 zł
Brutto
Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

"Woda z mózgu" jest poradnikiem, jak korzystać z mediów i nie dać się ogłupić. Nie tylko przestrzega, ale i uczy. Manipulacja bowiem ma już swoja długą historię. A że „czwarta władza” niejednokrotnie czyni zakusy na nasze umysły i naszą wolność, to rzecz pewna.

[z okładki]



Zniszczona okładka.
Wnętrze książki - stan dobry.

Szczegóły produktu
Pozostałe
ANT-1943

Opis

1) Tytuł
Woda z mózgu
1) Podtytuł
Manipulacja w mediach
1) Autor
Marek Warecki, Wojciech Warecki
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
Fronda
2) Miejsce wydania
Kielce
2) Rok wydania
2011
2) Numer wydania
1
4) Liczba stron
344
4) Format
17,0x22,0 cm
4) Oprawa
miękka (mk)
5) Uwagi
Książka używana
5) Czas wysyłki
3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności
6) Stan
używane
6) ISBN/ISSN/ISMN
978-83-62268-73-3
6) EAN
9788362268733

Specyficzne kody

EAN13
9788362268733
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: ANT-5059-G

Wydawca: Znak - Społeczny Instytut Wydawniczy

GWIEZDNE WOJNY Chris Taylor

(0)
Książka przedstawia kompleksową historię „Gwiezdnych wojen”, od narodzin pomysłu George’a Lucasa, poprzez proces tworzenia filmów, aż po ich wpływ na kulturę i przemysł rozrywkowy. Autor analizuje fenomen popularności sagi, jej wpływ na fanów oraz rolę, jaką odegrały „Gwiezdne wojny” w kształtowaniu popkultury. Zagłębia się w kulisy produkcji filmów,...
35,00 zł
Więcej

Śledź nas na Facebooku