• przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • Dostawa

    Polska:
    - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Orlen Paczka: 14 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł
    - Odbiór osobisty w Krakowie: 0 zł

    Europa/UE:
    - Poczta Polska: od 30 zł
    - Kurier DPD (Europa): od 59,90 zł
    - Inpost International: od 49,90 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH87495329

Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í

MODLITWY BAHA'I (okładka kolor: niebieskoszary)

(2)
Modlitwy bahaickie są ważnym elementem duchowej praktyki wyznawców wiary bahaickiej. Służą one jako narzędzie do nawiązywania osobistej więzi z Bogiem, wyrażania wdzięczności, szukania przewodnictwa oraz wzmacniania duchowej świadomości. Bahaici wierzą, że modlitwa ma moc transformacyjną i może wpływać zarówno na jednostkę, jak i na całe społeczeństwo.
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Wydawnictwo Bahá'í

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
  • Rabat
BYĆ JAK PEPSI. OD SPOŁECZEŃSTWA WOLI DO SPOŁECZEŃSTWA WYBORU
  • BYĆ JAK PEPSI. OD SPOŁECZEŃSTWA WOLI DO SPOŁECZEŃSTWA WYBORU

BYĆ JAK PEPSI. OD SPOŁECZEŃSTWA WOLI DO SPOŁECZEŃSTWA WYBORU

PTL64465093

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,75 zł.

25,00 zł
18,75 zł Zniżka 25%
Brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 18,75 zł

Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

Przedstawiona do recenzji książka Anny Seweryn pt. Być jak pepsi. Od społeczeństwa woli do społeczeństwa wyboru to znakomity przykład pozytywnej i nowoczesnej refleksji humanistycznej, wpisującej się w horyzont myśli komunitariańskiej. To świetny przykład pracy filozoficznej ugruntowanej antropologicznie. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że to ważna i potrzebna książka. Mało jest dziś bowiem prac, które w sposób nowoczesny, żywy, wnikliwy i inwencyjny przeciwstawiają się kulturze leseferyzmu w jego liberalno-postmodernistycznej wersji.

Prof. U AM dr hab. Michał Januszkiewicz Instytutu Filologii Polskiej UAM w Poznaniu

Problematyka, którą autorka podjęła w książce, czyli uwarunkowania podejmowanych przez jednostki wyborów, jest w naukach społecznych określana mianem badań nad sprawczością („agency") i, wydawało się, jest stosunkowo dobrze opisana. Autorka ulokowała ową sprawczość po stronie podmiotu ludzkiego, odmawiając jej rzeczom/systemowi, wchodząc zatem w polemikę z najbardziej dziś wpływowymi nurtami. Wielkim atutem pracy jest jej polszczyzna - ogromna kultura słowa powoduje, że tę książkę czyta się dobrze, co z pewnością przyczyni się do jej upowszechnienia.

Dr hab. Marcin Brocki

Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej UJ w Krakowie

Spis treści:

Wstęp

CZĘŚĆ 1. DWIE REKLAMY

1. Być sobą jak Ericsson, wyrazić siebie jak Pepsi

2. Liberalny model człowieka, czyli oeconomia divina i sytuacja bez wyjścia

3. Być sobą po ludzku

Tytułem podsumowania

CZĘŚĆ II. DWADZIEŚCIA ROZMÓW

Jak buntownik i rewolucjonista zostaje dobrą żoną

Z rozsądku i z serca

Różne konieczności

Nieśmiały sznur koralików

Walka o siebie

Wrodzone predyspozycje i lokowanie uczuć

Boski pisarz

Ścisłe wybory

Siła powołania i konsekwencje konsekwencji

Chwilowe depresje i euforie

Miłe niespodzianki

Co widzi przyjaciel?

Każda podstawa zmusza

Wybrany, który nie wybiera

Dlaczego dzieci i alkoholicy nie wybierają?

Prosiaczek wrócił z wojska

Magiczny impuls i inspiracje

„M” jak

Zakończenie

Bibliografia

Szczegóły produktu
PTL64465093

Dane szczegółowe:

1) Tytuł
Być jak Pepsi
1) Podtytuł
Od społeczeństwa woli do społeczeństwa wyboru
1) Autor
Anna Seweryn
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
2) Miejsce wydania
Wrocław
2) Rok wydania
2014
2) Numer wydania
1
4) Liczba stron
255
4) Format
B-5
4) Oprawa
miękka
4) Seria
Kultury Popularne Świata
5) Czas wysyłki
3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności
6) ISBN/ISSN/ISMN
978-83-64465-09-3
6) EAN
9788364465093

Specyficzne kody

EAN13
9788364465093
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: NOM60490112

Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos

LAS SYMBOLI. ASPEKTY RYTUAŁÓW U LUDU NDEMBU Victor Turner

(0)
Autor wykorzystuje teorię pól Kurta Lewina, który traktuje rzeczywistość jako obszar częściowo przenikających się pól sił, ograniczonych w czasie i przestrzeni, co pozwala mu uniknąć odrębnego traktowania psychiki jednostkowej i układów społecznych. Religia jest tworzona przez działania obrzędowe stanowiące akt komunikacji z sacrum.
57,75 zł
Więcej

Indeks: NOM76883403

Wydawca: Zakład Wydawniczy Nomos

POLITYKA I ANTROPOLOGIA

(0)
Polityka i antropologia. Praktyka integrowania Bergitka Roma w karpackich wioskach w Polsce.  Porusza tematykę integracji społecznej, skupiając się na społeczności Bergitka Roma w Polsce i analizując ją z perspektywy politycznej i antropologicznej.
48,00 zł
Więcej

Indeks: PTL87266332

Wydawca: Polskie Towarzystwo Ludoznawcze (PTL)

NOWE JĘZYKI. STUDIA Z ZAKRESU KREOLIZACJI JĘZYKÓW I KULTUR

(0)
Być może język jako taki nie jest dzisiaj podstawowym przedmiotem analiz badaczy kultury, nie sposób jednak nie dostrzec bogactwa dokonujących się w tej materii przemian, a także wzajemnego sprzężenia między globalizującymi się językami i kulturami.  Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,00 zł.
10,00 zł
Więcej

Śledź nas na Facebooku