Encyklopedie, leksykony i słowniki

Wyprzedaż!

-29,00 zł

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Zobacz większe

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Tadeusz Sztucki

PLA85428321

Nowy produkt

Praktyczne wykorzystanie marketingu uzależnione jest od znajomości i zrozumienia nowych pojęć oraz terminów wypracowanych i stosowanych w dziedzinie marketingowego myślenia i działania. Sprostanie temu zadaniu wcale nie musi być proste, jednak oparcie swoich działań na wypracowanej i zgromadzonej wiedzy marketingowej z pewnością stanowi ułatwienie w osiągnięciu zamierzonego celu.

Więcej szczegółów

20,00 zł

49,00 zł

Cechy produktu

Autor Tadeusz Sztucki
Tytuł Encyklopedia Marketingu
Podtytuł Definicje. Zasady. Metody
Wydawnictwo Placet
Rok wydania 1998
Miejsce wydania Warszawa
Numer wydania 1
Wersja językowa polska
Liczba stron 352
Format B-5
Oprawa twarda
ISBN/ISSN/ISMN 83-85428-32-1
Czas wysyłki do 3 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności

Więcej informacji

Marketing staje się w coraz większym stopniu filozofią przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych oraz ich efektywnego działania. Jest ważnym przedmiotem nauczania na kursach biznesu oraz w wyższych szkołach zarządzania i marketingu.

Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników.

Dla przyszłych przedsiębiorców i menedżerów, zgłębiających w różnych formach szkolenia oraz praktycznego działania wiedzę o marketingu, stanowi ona wysoce sprawne narzędzie uczenia się i unikania błędów w rozumieniu pojęć i terminów. Obejmuje ona w możliwie najszerszym zakresie problematykę teorii i praktyki marketingu z dziedziny ekonomii, socjologii, psychologii oraz zarządzania.

Nie stanowi ona jedynie zbioru definicji i cytatów, lecz wskazuje propozycje praktycznego wykorzystania wiedzy w niej zawartej.

Opinie

Napisz opinię

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Tadeusz Sztucki

ENCYKLOPEDIA MARKETINGU. DEFINICJE-ZASADY-METODY Tadeusz Sztucki

Praktyczne wykorzystanie marketingu uzależnione jest od znajomości i zrozumienia nowych pojęć oraz terminów wypracowanych i stosowanych w dziedzinie marketingowego myślenia i działania. Sprostanie temu zadaniu wcale nie musi być proste, jednak oparcie swoich działań na wypracowanej i zgromadzonej wiedzy marketingowej z pewnością stanowi ułatwienie w osiągnięciu zamierzonego celu.

Śledź nas na Facebooku