Psychology & Sociology

Reduced price!

-50%

JAK NARODY POROZUMIEWAJĄ SIĘ ZE SOBĄ W KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ I KOMUNIKOWANIU MEDIALNYM Jerzy Mikułowski Pomorski View larger

JAK NARODY POROZUMIEWAJĄ SIĘ ZE SOBĄ W KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ I KOMUNIKOWANIU MEDIALNYM Jerzy Mikułowski Pomorski

UNI24217762

New product

Nowe wydanie książki poszerzone zostało o kilka zagadnień jak: teoretyczne spojrzenie na komunikację międzykulturową, media i ich przekształcenia, miejsce kultury w nowoczesnym marketingu oraz zarządzanie kulturą.

More details

21,00 zł

42,00 zł

Data sheet

Author Mikułowski Pomorski Jerzy
Title Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym
Publisher Universitas
Published 2012
Place of publication Kraków
No. of edition 2 uzupełnione
Language version Polish
Number of pages 507
Size B-5
Cover paperback with wings
ISBN/ISSN/ISMN 978-83-242-1776-2
EAN/UPC 9788324217762
Shipping time about 3 days from receiving the payment

More info

Książka niniejsza została napisana z potrzeby dydaktyki kilku przedmiotów, które zbliża tematyka a dzieli tradycja ich uprawiania. Komunikacja międzykulturowa wywodzi się z antropologii, komunikowanie medialne z nauk politycznych, wiedza o mediach ze społecznej historii produktów ludzkiej cywilizacji - łączy je bliska im socjologia. Ludzka komunikacja jest jedna, a media odcisnęły na niej swe kulturowe piętno. Żeby to zrozumieć konieczne jest spojrzenie w sposób nowatorski na szereg z pozoru dobrze znanych zagadnień. Nowe wydanie książki poszerzone zostało o kilka zagadnień jak: teoretyczne spojrzenie na komunikację międzykulturową, media i ich przekształcenia, miejsce kultury w nowoczesnym marketingu oraz zarządzanie kulturą.

Reviews

Write a review

JAK NARODY POROZUMIEWAJĄ SIĘ ZE SOBĄ W KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ I KOMUNIKOWANIU MEDIALNYM Jerzy Mikułowski Pomorski

JAK NARODY POROZUMIEWAJĄ SIĘ ZE SOBĄ W KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ I KOMUNIKOWANIU MEDIALNYM Jerzy Mikułowski Pomorski

Nowe wydanie książki poszerzone zostało o kilka zagadnień jak: teoretyczne spojrzenie na komunikację międzykulturową, media i ich przekształcenia, miejsce kultury w nowoczesnym marketingu oraz zarządzanie kulturą.

Follow us on Facebook