Politics & Economics

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3 View larger

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3

AKA

New product

57,20 zł

Data sheet

Author Stefan Kassay
Title Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz.3
Subtitle Zarządzenie marketingiem strategicznym
Publisher Księgarnia Akademicka
Published 2005
Language version Polish
Number of pages 245
Size A-5
Cover paperback
ISBN/ISSN/ISMN 83-7188-786-8

More info

O autorze

Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge.

Reviews

Write a review

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3

Follow us on Facebook