Politics & Economics

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 View larger

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1

AKA

New product

48,00 zł

Data sheet

Author Stefan Kassay
Title Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz.1
Subtitle Tendencja rozwoju korporacyjnego
Publisher Księgarnia Akademicka
Published 2001
Language version Polish
Number of pages 360
Size A-5
Cover paperback
ISBN/ISSN/ISMN 83-7188-473-7

More info

Książka może wzbudzić szczególne zainteresowanie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, bowiem autor korzysta nie tylko z klasycznych teorii szkoły zachodniej, ale również opiera się na doświadczeniu płynącym z zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym na Słowacji i jego strukturami w krajach ościennych oraz Kanadzie i USA, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżera oraz obserwacjami, poczynionymi podczas podróży studyjnych w krajach zachodnich.

Reviews

Write a review

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1

Follow us on Facebook