Jeśli trafiła(e)ś tu szukając konkretnego produktu, ale prowadzący do niego link nie zadziałał, skorzystaj z wyszukiwarki na stronie. Dziękujemy!

  • przez:
    - koszyk (z rejestracją lub bez)
    - e-mail (z podaniem nr telefonu)
    - whatsapp (na stronie produktu)
  • - Kurier Pocztex: 15 zł
    - Paczkomaty Inpost: 18 zł
    *Płatność przy odbiorze: dopłata 5 zł

    - Odbior osobisty w Krakowie: 0 zł

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

BAHA'U'LLAH I NOWA ERA. WPROWADZENIE DO WIARY BAHA'I

(4)
Książka Baha'u'llah i Nowa Era przetłumaczona została na język polski przez Lidię Zamenhof, córkę znanego twórcy międzynarodowego języka Esperanto. Zetknąwszy się po raz pierwszy z wiarą baha'i podczas Światowego Kongresu Esperantystów, została ona później gorącym wyznawcą tej wiary, stając się prawdopodobnie pierwszą bahaitką w Polsce.
5,00 zł
Więcej

Indeks: VEGE-93278503

Wydawca: Hatteria.pl

ZWIERZĘCY BRACIA. ROZWAŻANIA O ETYCZNYM ŻYCIU Edgar Kupfer-Koberwitz

(1)
"Zwierzęcy bracia" to refleksja na temat życia etycznego i jednocześnie namiętny apel przeciwko obojętnemu i okrutnemu traktowaniu zwierząt, napisany ponad 70 lat temu przez byłego więźnia obozu koncentracyjnego w Dachau, wegetarianina Edgara Kupfer-Koberwitza. Dodatkowy kod rabatowy dostępny na stronie: www.infovege.com
25,00 zł
Więcej

Indeks: BAH

Wydawca: Narodowe Zgromadzenie Duchowe Bahaitów w Polsce

WSPÓLNOTA BAHAICKA. ZAŁOŻENIA, DĄŻENIA I CELE

(1)
Broszura Wspólnota Bahaicka. Założenia, dążenia i cele to publikacja, która ma na celu przybliżenie czytelnikom podstawowych informacji o wierze Bahá'i i jej wspólnocie. Wiara baha'i w Polsce ma swoje korzenie w latach 20. XX wieku, kiedy to pierwsi wyznawcy tej religii zaczęli osiedlać się w kraju. Od tego czasu wspólnota baha'i rozwijała się,...
3,50 zł
Więcej
Wszystkie bestsellery
Alicja Gałązka MOTYWACYJNA ROLA DRAMY W GLOTTODYDAKTYCE
  • Alicja Gałązka MOTYWACYJNA ROLA DRAMY W GLOTTODYDAKTYCE

Alicja Gałązka MOTYWACYJNA ROLA DRAMY W GLOTTODYDAKTYCE

IMP75870121
29,90 zł
Brutto
Ilość
Dostępny, wysyłka 2-5 dni

Opis

„Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce” to próba nowego spojrzenia na proces uczenia się języka angielskiego perspektywy psychopedagogicznej, a także inną analizę motywacji wewnętrznej, która jest przedmiotem wielu publikacji czysto psychologicznych.
Prowadząc badania nad motywacją wewnętrzną, w książce tej uwzględniono również taką właściwość jak poczucie kontroli jednostki oraz typ osobowości ucznia. Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie: jak stymulować motywację do nauki języka obcego, jak rozbudzić rzeczywiste zainteresowanie językiem obcym.

Drama będąca głównym zagadnieniem niniejszej pozycji wydaje się odpowiedzią na postawione pytania.
Drama to niekonwencjonalny, twórczy sposób nauki poprzez aktywną identyfikację z wyobrażonymi rolami i sytuacjami.
Drama to metoda nauczanie, która uwzględnia wiedzę o uczącym się, procesie uczenia się oraz rzeczywistości społecznej, w jakiej żyjemy.

Nauka języka obcego to proces interakcji i komunikacji pomiędzy nauczycielem a uczniem, będący odbiciem zróżnicowanych stanów emocjonalnych i intelektualnych wobec konkretnych sytuacji. Wiele osób niechętnie konwersuje w języku obcym, bo brak wiedzy i świadomość popełnionych błędów wprawiają je w zakłopotanie.
Zaletą dramy jest to, że nadaje ona sytuacji dynamiczne, interpersonalne tło, które wymaga od uczestnika natychmiastowej odpowiedzi. Uczestnicząc w niej, uczniowie często zapominają o brakach językowych, przełamują lęk i optymalnie wykorzystują posiadane wiadomości.

Niniejsza książka to próba twórczego spojrzenia na proces uczenia się języków obcych oraz propozycje praktycznych rozwiązań pedagogiczno-metodycznych.


SPIS TREŚCI:

Wstęp

Część pierwsza
Rozważania teoretyczne
Pojęcie motywacji w badaniach psychologicznych
1. Wczesne teorie uczenia się
2. Motywacja osiągnięć

3. Teorie optymalnego pobudzenia
Motywacja zewnętrzna vs wewnętrzna
1. Uwarunkowania motywacji wewnętrznej w badaniach psychologicznych
1.1. Wewnętrzna przyczynowość zachowania
1.2. Swoboda wyboru
1.3. Kompetencja
1.4. Autonomia w relacji z otoczeniem
1.5. Wzmocnienia zewnętrzne

Rola motywacji w uczeniu się i nauczaniu języka obcego
1. Różne ujęcia motywacji w glottodydaktyce
2. Czynniki motywacyjne w uczeniu się języka obcego

Umiejętności językowe a kompetencje komunikacyjne
1. Sprawność czytania w języku angielskim
2. O umiejętności rozumienia ze słuchu w języku angielskim
3. Umiejętność pisania w języku angielskim
4. Teoretyczne założenia mówienia w języku angielskim

Drama w nauczaniu języka angielskiego w perspektywie psycholingwistycznej
1. Drama a nauczanie języka obcego
2. Znaczenie interakcji międzyludzkich w nauczaniu języka obcego
3. Drama a kompetencje komunikacyjne
4. Kontekst znaczeniowy aktywności w uczeniu się języka obcego
5. Rola dramy w uwzględnianiu czynników psychologicznych w uczeniu się języka obcego
5.1. Drama a motywacja
5.2. Poczucie własnej wartości
5.3. Atmosfera bez stresu
5.4. Indywidualizm i personalizacja
5.5. Rozwój społeczny i indywidualny jednostki
6. Uczenie się kultury przez dramę
7. Drama a komunikacja niewerbalna
8. Techniki dramatyczne stosowane w nauczaniu języków obcych

Część druga
Metodologia badań
Założenia teoretyczne przyjęte w badaniach
Przedmiot, cele oraz etapy badań
Problematyka badawcza, zmienne, wskaźniki oraz hipotezy badawcze
Próba badana i przebieg badań
Metody badań
Metody statystyczne

Część trzecia
Analiza wyników
Analiza wyników badań diagnostyczno-eksplanacyjnych
1. Motywacja wewnętrzna a poziom osiągnięć szkolnych
2. Poczucie kontroli a typ osobowości
3. Czynniki wpływające na motywację wewnętrzną uczniów do uczenia się języka angielskiego
4. W poszukiwaniu modelu

Analiza wyników badań po eksperymencie
1. Wpływ dramy na motywację wewnętrzną do nauki języka angielskiego
2. Drama a poziom umiejętności językowych
3. Motywacja wewnętrzna a kompetencje językowe

Analiza jakościowa
Dyskusja i podsumowanie
Bibliografia
Scenariusze zajęć prowadzonych metodą dramy


ISBN 978-83-7587-012-1
EAN 9788375870121

Szczegóły produktu
IMP75870121

Opis

1) Tytuł
Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce
1) Autor
Alicja Gałązka
1) Wersja językowa
polska (pl)
2) Wydawnictwo
Oficyna Wydawnicza Impuls
2) Miejsce wydania
Kraków (Małopolska)
2) Rok wydania
2008
2) Numer wydania
1
4) Liczba stron
142
4) Format
B-5
4) Oprawa
miękka, klejona, folia matowa
5) Czas wysyłki
3 -5 dni od momentu dyspozycji wysyłki lub płatności
6) ISBN/ISSN/ISMN
978-83-7587-012-1
6) EAN
9788375870121

Specyficzne kody

EAN13
9788375870121
Komentarze (0)
Oceń
20 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: TER13

Wydawca: Krakowskie Tow. Popularyzow. Wiedzy o Komunik. Językow. Tertium

NAUCZYCIEL JAKO MEDIATOR KULTUROWY Ewa Bandura

(0)
Książka traktuje o niezwykle aktualnej problematyce pośrednictwa interkulturowego w dydaktyce językowej. Obok części teoretycznej, część empiryczna zawiera bogaty materiał praktycznych sugestii i rozwiązań dydaktycznych w przygotowaniu uczniów języka obcego do komunikacji interkulturowej.
32,00 zł
Więcej

Indeks: IMP

Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls

Krystyna Grochowalska-Wojciechowska PIOSENKI, ZABAWY I SCENKI. W PRZEDSZKOLU, W SZKOLE, W DOMU

(0)
Książka niniejsza powstała z myślą o dostarczeniu nauczycielom przedszkoli i młodszych klas szkół podstawowych nowych materiałów do wykorzystania w ich pracy. Polecam ją również rodzicom i dziadkom umiejącym grać na instrumentach lub też posługującym się nagraniami płytowymi w domu w zabawach z dziećmi.
28,00 zł
Więcej

Śledź nas na Facebooku