Polityka i ekonomia

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3 Zobacz większe

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3

Nowy produkt

57,20 zł brutto

Cechy produktu

Autor Stefan Kassay
Tytuł Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz.3
Podtytuł Zarządzenie marketingiem strategicznym
Wydawnictwo Księgarnia Akademicka
Rok wydania 2005
Wersja językowa polska
Liczba stron 245
Format A-5
Oprawa miękka
ISBN/ISSN/ISMN 83-7188-786-8

Więcej informacji

O autorze

Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3

Śledź nas na Facebooku