Polityka i ekonomia

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 2 Zobacz większe

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 2

Nowy produkt

57,20 zł brutto

Cechy produktu

Autor Stefan Kassay
Tytuł Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz.2
Podtytuł Strategia działalności gospodarczej i strategia marketingowa
Wydawnictwo Księgarnia Akademicka
Rok wydania 2003
Wersja językowa polska
Liczba stron 280
Format A-5
Oprawa miękka
ISBN/ISSN/ISMN 83-7188-607-1

Więcej informacji

O autorze

Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge.

O książce:

Druga część trylogii Marketingowa strategia firmy typu holdingowego nosi tytuł Strategia działalności gospodarczej i strategia marketingowa i nawiązuje do pierwszej części w formie odrębnej książki. Jej celem jest wyjaśnienie konwergencji rozwoju zarządzania i marketingu, pokazuje "interface" między tymi dyscyplinami, które dzisiaj, przy budowaniu działającej z powodzeniem firmy, nie mogą istnieć oddzielnie. Pojawiła się również potrzeba usystematyzowania strategii działalności gospodarczej w logiczne związki i całości, z bezpośrednim przejściem do metodyki tworzenia strategii marketingowej.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 2

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 2

Śledź nas na Facebooku