Polityka i ekonomia

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Zobacz większe

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1

Nowy produkt

48,00 zł brutto

Cechy produktu

Autor Stefan Kassay
Tytuł Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz.1
Podtytuł Tendencja rozwoju korporacyjnego
Wydawnictwo Księgarnia Akademicka
Rok wydania 2001
Wersja językowa polska
Liczba stron 360
Format A-5
Oprawa miękka
ISBN/ISSN/ISMN 83-7188-473-7

Więcej informacji

Książka może wzbudzić szczególne zainteresowanie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, bowiem autor korzysta nie tylko z klasycznych teorii szkoły zachodniej, ale również opiera się na doświadczeniu płynącym z zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym na Słowacji i jego strukturami w krajach ościennych oraz Kanadzie i USA, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżera oraz obserwacjami, poczynionymi podczas podróży studyjnych w krajach zachodnich.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1

Śledź nas na Facebooku