Medycyna i farmacja

Katarzyna Szalonka MARKETING W APTECE Zobacz większe

Katarzyna Szalonka MARKETING W APTECE

Nowy produkt

35,00 zł brutto

Cechy produktu

Autor Katarzyna Szalonka
Tytuł Marketing w aptece
Wydawnictwo Continuo
Rok wydania 2005
Wersja językowa polska
Liczba stron 100
Format B-5
Oprawa miękka
ISBN/ISSN/ISMN 83-89629-33-X

Więcej informacji

Kolejna, po Marketingu na rynku farmaceutycznym praca autorki, badającej rynek farmaceutyczny, która z marketingowego punktu widzenia opisuje mechanizmy zachodzące na rynku aptecznym.

Postępujący proces urynkowienia gospodarki obejmuje swoim zakresem podmioty gospodarujące w różnych sferach życia społecznego. Takim podmiotem rynku jest apteka – ostatnie ogniwo w dystrybucji leków, firma, której rozwój uzależnia się od płynności finansowej, wielkości obrotów i wypracowanych zysków. Zmienia się też rola farmaceuty w aptece. Ewolucja rynku stawia przed nim nowe wymagania – poszerzania wiedzy nie tylko farmaceutycznej i medycznej, ale również wiedzy ekonomicznej – z zakresu zarządzania, finansów, marketingu i technik sprzedaży. Właściciel i kierownik powinien umiejętnie zarządzać apteką prowadząc taką politykę, która gwarantować będzie rozwój i dobrą pozycję na rynku.

Książka kierowana jest do praktyków – właścicieli, kierowników i pracowników aptek oraz do osób przygotowujących się do pracy w branży: studentów farmacji i innych uczelni kształcących specjalistów z dziedziny farmakoekonomiki oraz marketingu.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Katarzyna Szalonka MARKETING W APTECE

Katarzyna Szalonka MARKETING W APTECE

Śledź nas na Facebooku